Také by mě zajímalo, kde autor přišel k delším tratím? Všechny jsou totiž ZKRÁCENÉ a jsou POUZE TŘI na každou zemi!!!
To je žalostně málo a kdybych to věděl dřív, tak za tuto hru nevyhazuji dost velký balík peněz!!! K čemu jsou potom recenze her, když se tam podstatné věci vůbec nedozvíte, ba naopak, jste uvedeni v omyl, jako zde?!?!?! Jsou dobré jedině k nalákání lidí ke koupi!!! A proč zde nikdo poté již nereaguje na dotazy,mi také není jasné a nepřipadá seriózní. Prosím tedy váženého recenzenta, aby nám sdělil kolik tratí ve hře je, nebo jeho verzi bylo a případně jak se k dalším my máme dostat a u kterých došlo k prodloužení??? Ty, které já ve své hře momentálně mám, jsou do jedné zkráceny! Některé vedou malinko jinudy, ale většina jich jde po stejné trati a jsou notně zkráceny! Ať již je start posunut tak do 1/4RZ (např.Monte Carlo SS2), nedo končí možná již v polovině RZ z WRC4 (např.Německo SS2 - pokračovala ještě o dost dále, ale zde končí za druhým vracákem při sjezdu vinicemi Moseland)! Prosím autora, ať ve mě probudí naději a rozptýlí veliké zklamání!!! Ještě jedno zklamání pro mne je, že jednotlivé Rally, potažmo celý šampionát se nedá jet s jiným vozem než s továrním WRC, nebo S1600 - takže vozy soukr.týmů a historic jsou jen na ozdobu! Také mě velmi překvapilo, když jsem pro jízdu jednotlivé RZ zvolil nový Ford Focus ST RS2006, jako pilota Romana Krestu, se při replay na mě z vozu přes uzavřenou přilbu zubil Marko Martin - trochu trapné! A pro jistotu ještě jedna věc, kam potratili v kategorii S1600 vůz mistra světa v této třídě Citroen C2 S1600? - naopak s Peugeotem 206 S1600 nikdo letos JWRC nejel! trapas č.2! &nb sp; &nbs p;   ; Jsem zvědavý jak se v Evolution-studiu popasují se zmršenou sezónou 2006 to budeme jezdit asi už jen s Focusem a Subaru, protože ostatní týmy nestartují jako tovární a pojede se na každé zemi jen na jediné RZ o délce tak 2.3km, ať se zase za málo práce vydělá co nejvíce peněz!!! Jó, pardon za mé vášně, ale uplně nejtrapnější mi připadá, že za několik let proklamovaného dokonalého vývoje dle reality s techniky Rally-teamů, ještě nikdo těm frajerům z firmy Evolution neřekl, když se toho sami nevšimli, že u vozů WRC do jednoho se již neřadí na podlaze pákou, ale "pádlem" pod volantem a hlavně při tomto řazení nesundavá řidič ruku z volantu, jako to dělá Kresta / Gardemaister a V WRC4 Martin / Duval va Focusu!!! Focus sice dříve měl takovou malou řadičku za volantem, čemuž by pohyb odpovídal, ale na to si už ani Marko Martin nepamatuje, naposled snad Colin McRae! Nehledě na to, že třeba několika násobný mistrovský vůz Citroen Xsara měl pádlo od svého vzniku!!! S1600 mají tuto páku také za volantem a ne na zemi!!! Ufffff!
Prosím tedy ještě jednou autora recenze o jeho reakci na tento můj dotaz (nebo spíše vylití emocí)! S pozdravem WRC - zdar Michal.