Reklamní kampaň Blur pobuřuje ženy

To se marketingovému oddělení zase něco povedlo. Vedení Bizarre Creations se rozhodlo závodní Blur nasoukat do kategorie sexy her a do série reklam proto obsadilo to nejhezčí, co se ve Francii urodilo. Dívky přitom reprezentují jednotlivé power-upy a soupeří mezi sebou o to, která má nejlepší "přednosti".

Jakkoliv nevinně se může tento nápad, a vlastně i samotné zpracování, jevit, francouzské feministky bijí na poplach a volají po stažení reklam s tím, že uráží všechny ženy. A tak dále, a znovu, a pořád dokola. Ne, že nám v redakci by tento způsob propagace vadil, ale člověk by řekl, že se tvůrci po všech těch tahanicích poučí. I když, negativní reklama vyjde v dnešní možná ještě lépe.

Mimochodem, docela by mě zajímalo, kdy filmaři konečně pochopí, že drtivá většina modelek hry moc nepobírá a přestanou jim strkat do rukou ovladače a natáčet je přitom, když absolutně netuší, co dělají. Nebo snad jízdní model v Blur bude vyžadovat pomačkání všech tlačítek na gamepadu, aby se auto vůbec uráčilo rozjet?

Zdroj: Joystiq

Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Závodní | Arkádové závody
Výrobce: Bizarre Creations | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 28. května 2010
  • Destrukční model
  • Variabilita power-upů
  • Široká škála nastavení v multiplayeru
  • Efekty
  • Stereotypní náplň
  • Neinteraktivita tratí
  • Některé úkoly
  • Zbytečná menu
Diskuze (3) Další článek: Hororová gamesa Sadness zrušena

Témata článku: , , , , , , ,