To se marketingovému oddělení zase něco povedlo. Vedení Bizarre Creations se rozhodlo závodní Blur nasoukat do kategorie sexy her a do série reklam proto obsadilo to nejhezčí, co se ve Francii urodilo. Dívky přitom reprezentují jednotlivé power-upy a soupeří mezi sebou o to, která má nejlepší "přednosti".
Jakkoliv nevinně se může tento nápad, a vlastně i samotné zpracování, jevit, francouzské feministky bijí na poplach a volají po stažení reklam s tím, že uráží všechny ženy. A tak dále, a znovu, a pořád dokola. Ne, že nám v redakci by tento způsob propagace vadil, ale člověk by řekl, že se tvůrci po všech těch tahanicích poučí. I když, negativní reklama vyjde v dnešní možná ještě lépe.
Mimochodem, docela by mě zajímalo, kdy filmaři konečně pochopí, že drtivá většina modelek hry moc nepobírá a přestanou jim strkat do rukou ovladače a natáčet je přitom, když absolutně netuší, co dělají. Nebo snad jízdní model v Blur bude vyžadovat pomačkání všech tlačítek na gamepadu, aby se auto vůbec uráčilo rozjet?
Zdroj: Joystiq
- Destrukční model
- Variabilita power-upů
- Široká škála nastavení v multiplayeru
- Efekty
- Stereotypní náplň
- Neinteraktivita tratí
- Některé úkoly
- Zbytečná menu