Vám evidentne unikla pointa, bud si ješte 1x pozorne prectete obsah mého predešlého príspevku, nebo se radeji výhýbejte materiálu jenz Vám tak snadno navozuje infarkt, kapiš? Tady je rec o sérii her Resident Evil, sedmý díl je mezi die-hard fanoušky obecne povazovaný za velké zklamání. Jde o dobrou hru, ale bez názvu Resident Evil by Capcom mohl snadno vytvorit naprosto odlišný tytul, a o tom to je. A proto ta neoblíbenost, v sedmém dílu byla zmenena kamera, príbeh nenavazoval na zádnou predchozí hru, a postava Chrise byla fanoušky kritizována vzhledem k její obecné promene. Capcom si tedy díky komercne úspešnému RE7 vydelal, fanoušci ale volali po zmene a návratu ke korenúm, proto tedy Capcom udelal kompromis a na místo RE8 o který by skalní fanoušci tolik nestáli, udelal Capcom radeji predelávku RE2. A proto ten soucasný úspech, nejen ze ta predelávka se opravdu povedla, ale jde o nejoblíbenejší díl z celé púvodní trilogie. . ne-li série jako celku. Vracejí se staré-známé postavy, príšery i atmosféra. Proti necemu takovému nemúze RE7 konkurovat, není tedy divu, ze pánové Capcomu upustili od First-Person kamery a v prípade predelávky RE2 zvolili Third-Person. A ted to nejdúlezitejší ~> pointa toho všeho tkví v tom, ze dokonce samotní fanoušci si púvodne práli aby byla predelávka RE2 udelaná ve stylu "Fixované kamery" tedy stejne jako predelávky RE1 a RE0. To se však nestalo, Capcom vytvoril mnohem nákladnejší 3D verzi, a opatril ji Third-Person kamerou. . no a výsledek? Ano, hra je perfektní, ale o to ted nejde. Jde o to, ze si všichni fanoušci oddychli, pri predstave ze by byla predelávka RE2 udelaná z pohledu první osoby se totiz fanoušci bourili, panovala obecná predstava, ze "pokud predelávka nebude mít fixlou kameru, snad bude mít alespon Third-Person". . a za tímhle tvrzením skutecne stojí vyjádrení desítek a desítek lidí (já byl jeden z nich). Me osobne je tedy u zádele co se komu líbí, mám rád obe perspektivy, ale kdyz nekdo rekne "ted si tu hru mozná zahraji protoze je z pohledu první osoby" . . tak si opravdu zacínám klepat na celo. Je to jako by jste se rozhodli jíst tekutou stravu pomocí príboru, máte polévku ale místo púvodne doporucené lzíce se jí proste rozhodnete konzumovat pomocí vidlicky (mozná proto ze vás to jak zde jiz bylo receno, více vtahuje do deje). Púvodní koncept zústává u Third-Person kamery (tvúrci se tak rozhodli) jestlize tedy nekdo hru uzpúsobí tak aby se v ní zmenila perspektiva, jde pouze o subjektivní rešení o které jak uz jsem psal, fanouškovská základna nestála. Pokud tedy tahle zmena v nekom probouzí zájem o hru (haleluja, alespon díky tomu). . opet jde ale o pomyslnou vidlicku se kterou se chystáte jíst polévku. Nekteré hry svoji perspektivu/kameru nikdy nezmení, také bych si mohl klidne prát aby ji zmenili, bohuzel se tak ale v mnoha prípadech nestane, a hrác se zkrátka seznamuje s tím jaká je hra ve skutecnosti (podle toho si hry prece i vybíráme). Pokud nekdo ale nutne potrebuje tyto zmeny ve hrách podobne jako hole k chúzi. . protoze bez techto zmen by dotycný nebyl schopen originální hru hrát (z X tisíce dúvodú). . poté jde dle mého názoru o tupce který zbytecne skuhrá nad mlékem které se ješte ani nerozlilo. Aneb, "me se líbí tahle hra, ale kéz by v ní byla jiná kamera" - blbost, bud ber nebo neber, zádný kdyby neexistuje. Hry si vybíráme podle toho jestli se nám líbí, ne podle toho jestli se jednoho dne zmení podle našeho ocekávání. Prý nenávist a zlost? Skuzte si jíst polévku vidlickou a všímejte si toho obecného pochopení a podpory. V opacném prípade bych vám doporucil prostudovat si trochu téma, ze si tu hrajete na herní Greenpeace je sice fajn, ale o Residentu víte evidentne kulový, pricemz to jak vypadá opravdová nenávist a zlost. . synku, na to teprve prijdeš. Jo, a nezapomente si tu vzhledem k délce tohoto komentáre nadelat do gatí, prirozenejší reakci necekám.