Remedy se na vývoj své multiplayerové hry spojuje se společností Tencent

Projekt Vanguard využije znalosti a vývojáře z Číny.

Studio Remedy kromě pokračování příběhových titulů jako Control či Alan Wake v současnosti vyvíjí také multiplayerový free-to-play titul s kódovým označením Vanguard. Studio nyní oznamuje partnerství s čínským gigantem Tencent, který s vývojem pomůže. Na asijském trhu se o vydání postará sám Tencent, ve zbytku světa pak přímo Remedy.

"Vanguard je prvním krokem Remedy do světa byznys modelu "hra jako služba", o který se stará náš špičkový tým pro free-to-play kooperační strukturu. Vytváříme něco zcela nového pro kooperativní multiplayerový trh a rozšíření vydavatelských schopností je dalším důležitým milníkem. Jsme nadšeni, že se můžeme spojit s Tencentem v dlouhodobém partnerství, které bude velmi prospěšné pro ambiciózní plány Vanguardu," nechal se slyšet CEO studia Tero Virtala. 

V tuto chvíli tedy Remedy kutí kromě multiplayerového projektu ještě pokračování temného thrilleru Control a samozřejmě nedávno oznámený druhý díl kultovního Alana Wakea. 

Váš názor Další článek: Recenze mobilní hry Rocket League Sideswipe. Návyková bomba do ruky

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,



Bude to o prsa. Facebook a Instagram pořád neví, kdy jsou zobrazené bradavky porno

Bude to o prsa. Facebook a Instagram pořád neví, kdy jsou zobrazené bradavky porno

**Meta má zjednodušit pravidla a být ke všem spravedlivá **Facebook s Instagram věnují samostatný odstavec bradavkám **Pravidla ale neřeší nebinární, transsexuální a intersexuální osoby

Petr Urban
InstagramFacebookSociální sítě
Nejničivější bomba v historii lidstva. Rusko zveřejnilo dokument o testu Car-bomby
David Polesný
Sovětský svazAtomová bombaJaderný útokZbraně
Všichni žijeme v Bublině. Je velká 1000 světelných let a magnetizovaná

Všichni žijeme v Bublině. Je velká 1000 světelných let a magnetizovaná

** O bublinách v galaxiích toho víme jen velmi málo ** Theo O’Neill a jeho kolegové se to snaží zlepšit ** Zmapovali magnetická pole naší Lokální Bubliny

Stanislav Mihulka
Astronomie
Na povrchu Měsíce je tolik kyslíku, že by stačil pro lidstvo na 100 tisíc let

Na povrchu Měsíce je tolik kyslíku, že by stačil pro lidstvo na 100 tisíc let

** Lidstvo se připravuje na kolonizaci Měsíce ** Jednou ze základních surovin, bez nichž se na naší přirozené družici neobejdeme, je nepochybně kyslík ** Kde ho vzít?

Stanislav Mihulka
KolonizaceMěsícO2

Aktuality

3. února | Polda 7 vyšel na zařízení se systémem Android. Vyzkoušet ho můžete zdarma, plná verze vás vyjde na 150 Kč. Na iOS sedmý díl dorazí začátkem dubna. 
3. února | Multiplayerová vybíjená Knockout City začátkem června vypne servery pro všechny platformy. V provozu vydržela 2 roky. 
2. února | Happy Game od českého studia Amanita Design si od dnešního dne můžete zahrát na mobilech. Najdete ji v App Store i na Google Play. 
2. února | Slovenský simulátor lovce Way of the Hunter nás v novém DLC vezme na Aljašku. Bližší informace ohledně expanze Aurora Shores se máme dozvědět brzy. 

Únorový Computer

Aktuální číslo časopisu Computer

Jak surfovat anonymně

Test přenosných projektorů

Kompletní srovnání DDR4 a DDR5

Jak vyčistit počítač od špíny a prachu