Reportáž: Game Developers Session 2004 – tak jaká byla?

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 17

Diskuze k článku

pj.harvey  |  08. 03. 2004 20:46

nektere prednasky byly opravdu poucne a zajimave .... nektere naopak dost teoreticke a takrikajic "tutorialove". coz mi nepripada zrovna vhodne. sikovny covek si informace najde na netu behem 3 minut. cekal jsem spise prakticke ukazky vyvoje [ne historii - at uz tymu/projektu], rady ceho se vyvarovat [podlozene ukazkami] atp.

az na par vyjimek [prednaska v malem sale, tusim ze sobota cca 18.20] jsem byl celkem zklaman. slajdy jako ve skolni poslucharne a monotonni rec [nebo ctena prednaska typu *.doc] me opravdu nezaujali.

snad pristi rok a snad znova v brne.
konec.

 |   |  Odpovědět
powermac  |  08. 03. 2004 21:16

hehe kdyby o tom byli ochotni vsichni mluvit, tak neni problem

 

 |   |  Odpovědět
Tommy  |  08. 03. 2004 21:37

GDS 2004 bylo z globálního hlediska lepší než to loňské, ale právě to loňské v sobě mělo jakési kouzlo , čímž netvrdím, že letos to kouzlo vyprchalo!

 |   |  Odpovědět
NeLSoN  |  09. 03. 2004 08:26

fireball ?

 |   |  Odpovědět
Leki  |  08. 03. 2004 21:32

 

 |   |  Odpovědět
Arnost Matejka  |  09. 03. 2004 11:16

Bohuzel jsem se nedostal na patecni "otevreni" ale sobota byla velmi dobra. Jen jak tvuj prispevek rika... Bylo tam trochu moc prednaskove nalady, nez praktickych ukazek. Dle meho nazoru by se melo vice ukazovat na prikladech a nejen teoretizovat. Nejen slajdy a *.docm ale take ukazky, priklady, navrhy reseni a diskuse kolem nich.

Hlasit ze vyvojari nic nechteji rici je hloupost. Uz nekteri tam rikali velmi fundovane nazory, jak kde postupovat a ne formou tutorialu, ale formou diskuse a nazoru. Jeste by k tomu bylo vhodne dodat ukazky a priklady ktere by mohli podporit ci vyvratit nazor a stanovisko prednasejiciho v ramci rozumne sebekritiky, kterou mame snad kazdy .

I kdyz diskuse se nekdy vedla v monolozich, presto byla uspesna prave proto ze dokazala vyprovokovat lidi k otazkam a vetsimu zajmu. Aspon tak jsem to videl ja. Rozhodne se tesim na dalsi rocnik!

 |   |  Odpovědět
pj.harvey  |  09. 03. 2004 19:29

existuje jeste another division? ;]

 |   |  Odpovědět
Arnost Matejka  |  09. 03. 2004 20:19

Samo ze ano, sice nektere hybernacni stavy uz tu byly, presto existuje a pokracuje dale viz nove cislo Gamestaru...

 |   |  Odpovědět
Sep  |  10. 03. 2004 08:52

Kdyz te vaze NDA a zaroven vis, ze sis na nektere veci musel pekne draze a bolestne prijit, tak vzdycky balancujes na tom co rict a co nerict. Je spis dulezite nasmerovat lidi k tomu jak problemy uchopit a jak k nim pristupovat (viz workshop o designu). Samo, ze u technickych veci to moc nejde ....  

 |   |  Odpovědět
Arnost Matejka  |  11. 03. 2004 23:41

Samozrejme s tim souhlasim. Presto ukazky prace, priklady moznosti vyvoje, priklady chyb to vse nespada do tak strezenych tajemstvi. Nikdy nikoho asi nenapadlo ze se zacne prednaset o probihajicich pracich, systemech a primych resenich. Presto je velmi mnoho co se da rici a co nam, kteri pracuji v "oboru" pripada samozrejme. Formou diskuse se zase zpet dozvidat o vecech jak hry a jejich reseni vidi hraci.
Aspon z vlastnich zkusenosti muzu rici ze kdyz se o problemu diskutuje, spousta lidi kteri do prace nevidi, dokaze prijit na primo uzasna reseni, staci jen naslouchat.

Co mne osobne chybelo, je problematika systemu ladeni a QA proces na hrach. Co v soucasnosti dokaze vyjit je hrozne:( A druhe tema je diskuse/prednaska o distribuci, vydavatelech obecne, jejich pozadavcich a zkusenostech s jednani s nimi. Myslim ze ve stejnem duchu se ozval i clovek co mel prednasku o Managed DX9... No mozna priste. Vse jde rici tak, aby se to nikoho nedotklo a jen poodhalilo rousku verejnosti a presto rici hodne zajimaveho.

 |   |  Odpovědět
Am  |  08. 03. 2004 09:45

Lidiii:)) Ja vim ze nejsem zadna celebrita, ale fakt uz me neserte s tim Babaříkem:))))

Uznavam, ze nemuzete vedet ze jsem vysledkem miseni uhrofinskych a malajskych klonu v podminkach zidobolsevickeho spiknuti, ale jmenuju se Babarík :))

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  08. 03. 2004 10:58

Omlouváme se, to "ř" jsme opsali z oficiálního plakátu s programem GDS 2004

Již je to opraveno...

 |   |  Odpovědět
Am  |  08. 03. 2004 11:07

Vzdyt to mate jedno, nekdo remcat musi ne?

Diky

 |   |  Odpovědět
Jiří Rýdl  |  08. 03. 2004 18:37

Z oficialniho plakatu GDS 2004 proboha neopisujte nic, tam bylo chyb

 |   |  Odpovědět
Fila  |  08. 03. 2004 19:57

No jo vsem se vam moc omlouvam za oficialni plakat - psal jsem ho nekdy nad ranem v horecce a prepracovan, tak jsem tam par veci celkem solidne zkomolil. Bohuzel, vsimli jsme si toho az po vytisknuti...

 |   |  Odpovědět
powermac  |  08. 03. 2004 20:19

jj bylo tam vic chyb, neco mam na krku i ja

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  08. 03. 2004 21:02

Heh, přestaňte si sypat popel na hlavu, čert vzal plakát, hlavní je že se akce povedla - a podle mého názoru/zážitku byla báječná, lepší než jsem si troufl čekat

Díky za ni

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor