Resident Evil – recenze filmu

|  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 17

Diskuze k článku

.  |  01. 12. 2006 15:00

pomazánka=)

|   |  Odpovědět
Spagros(Sedrick)  |  20. 05. 2002 12:19

Abych pravdu rekl nevim co na film rici.Jednak jsem unesen a na druhou stranu sklamanej.Na prvni pohled se zdalo ze to bude mega pecka a hned ze zacatku jsem byl uplne unesen.Postupem filmu jsem zacal zjistovat ze je to nizkorospoctovy film....prostredi se opakujou a hlavne zombici mi pripadaj celkem nudny.A zaverecna prisera....no to je ostuda sama pro sebe..Cekal jsem nejakou honicku,cekal jsem ze to bude prave ona kdo pobije vetsinu tymu,ale ze pulka tymu zarve hned v ty chodbe u kompnutru to se mi nechtelo ani verit.Celkem me take mrzelo ze se celej pribeh odehraval v podzemi a take hlavne to ze pokud dobre vim tak T-virus se objevil trosku na jinnem miste...a zamoreni Racoon city bylo uz virem G nebo snad ne???No abych se vratil jeste k tomu prostredi..celkem by bylo zajimave, kdyby film koncil tim ze hlavni hrdinka pronasleduje tu priseru,ktere se podari opustit komplex a pak zaverecna bitka v ulicich mesta ,ktere jeste neni zamorene..Pak strih octne se ve vyzkumne laboratori a kdyz se z ni dostane mesto je uz cele nakazene.........ale ne to by byla blbost..myslim ze je to tak dobre.Ale take nechapu jak nekdo muze srovnavat MK s RE..Mortal kombat je naprosta kravina a p.........kdesto RE hra uz je film sam o sobe.Je to myslim nejlepsi predelavka hry na filmove platno.Hudba supr,zvuky supr.....az na tu kameru..pokud si vsimnete v nekterych okamzicich jsou videt v horni casti obrazovky mokrofony a nkdy je v zaberu i stinitko..to si myslim ze by se nemelo stavat.

|   |  Odpovědět
Lukáš Moszor  |  18. 05. 2002 18:28

|   |  Odpovědět
no  |  17. 05. 2002 20:08

Jo, taky si myslim ze sem tam moc nebali a ze to celkove bylo spis akce nez horror..

videl bych to tak 70% akce 30% horror.. a celkove ta zapletka okolo toho proc se to stalo a jak se to stalo , ma na jednu stranu dobre a spletite zaklady, bohuzel je najednou totalne seriznuta do rychleho rozpleteni a konce. Proste, ma to naznaky slozitosti a spletitosti ktere se vsak brzo vytrati, z horroru to ma jen par snimku kde vidite zombiky + toho mutantika no a zbytek je zaplacnut skvelou hudbou ale blbou akcnosti :( .. je to skoda..  dal bych tomu filmu tak 7/10 . Takze lehky nadprumer, Final Fantasy byl podstatne lepsi (asi proto, ze byl kreslenej a tak si mohli dovolit vic veci..)

|   |  Odpovědět
Leon Scott Kennedy  |  15. 05. 2002 11:32

RE je bombasticky film ako aj hra a jej postavy je to prosre the best of the best nemam slov je to maximalna pecka,bomba,super.

|   |  Odpovědět
Kain from Brotherhood  |  14. 05. 2002 14:34

Kdo to čte je buť pařan nebo zvědavec, kterej bude prokletej.

Pařani jsou vítáni na mojim e-mailu.

|   |  Odpovědět
Blooder  |  13. 05. 2002 20:25

Nemyslím že to je špatnej film, ale typickou matrixovou část mohli opravdu vynechat, už to serou do každýho filmu. Muzika se mi opravdu líbila a doufám, že ji brzo seženu. Mohlo to bejt taky trochu víc příběhově vysvětlný. Podle mě je to nadprůměr, ale přirovnávat to k MK? To zase ne... Zas tolik sem nezvracel.....

|   |  Odpovědět
sgh  |  13. 05. 2002 08:20

Videl jsem to asi pred dvema mesici v divxu a docela to i uslo. i kdyz ten konec mohl byt prece jen lepsi.

|   |  Odpovědět
Jméno a pŕíjmení:  |  11. 05. 2002 09:41

Nevím nevím poslední dobou podle mne filmaři strácejí šmrnc když si vzpomenu na to jak sem s vytřeštěnýma očima sledoval Vetřelce kteří byli natočeni skoro o dvacet let dříve a mám to srovnat s dnešními rádoby skvělými akčnímy filmy či horory....no nezlobte se na mě ale asi si pujdu zase pustit Vetřelce kteří vypadají (i když byli natočeni o dvacet let dříve)pořád o dost lépe než RE.Nechápu to když točili vetřelce nemněli k dispozici vůbec nic.Dnešní tvůrci mají všechno tak jakto že Vetřelci vypadají daleko věrohodněji než ten poslední boss ve filmu RE.Podle mně film Rezident Evil těží pouze ze svého názvu ,bez něj by totiž neměl šanci stejně jako film Tomb raider(byd režisérem toho filmu tak se stydím se za něj podepsat.)

|   |  Odpovědět
Stumpy  |  09. 05. 2002 21:09

Videl jsem lepsi filmy ktere byly natocene podle PC hry. Ale taky jsem videl i horsi. Myslim si ze RE je lepsi film nez Lara Croft: Tomb Raider.

|   |  Odpovědět
jira  |  07. 05. 2002 17:06

|   |  Odpovědět
Vincent Vega  |  07. 05. 2002 15:40

Ten kdo napíše,že film Mortal Kombat byl svělý by už nikdy neměl psát jakékoli recenze.MK je stejná kravina jako RE.Klasický béééčkový filmíky po kterých neštěkne ani pes.Hodně rychle se na ně bude prášit ve videopujčovnách.

|   |  Odpovědět
HAHAHA  |  08. 05. 2002 01:02

Mortal Kombat je choreografické a vizuální dílo... Nepřínáší žádné hodnoty ani myšlenky. Jde o klipový snímek, ve kterém jde o trochu něco jiného než ve filmech typu Forest Gump (byl super)... Podobně jako u metalové hudby (kde spousta intelektuálních omezenců nevidí kvalitu) jde u těchto filmů o dynamičnost. Tyhle snímky mají své příznivce. Jsou to lidé, kteří se chtějí bavit. Jsem rád, že jsou filmy, ktere "neblijí" jen samé nudné intelektuální žvásty, nečekám, že mě tvz. náročný divák (z mého pohledu slepý) pochopí.

|   |  Odpovědět
Pavel  |  07. 05. 2002 08:23

Opravdu je film strasny. Na to, ze to ma byt "ackovy" hollywoodsky trhak, je to dost slabe. Vsechno vypada, jako by si to nekdo tocil doma, strihy probihaji neustale mezi asi 5 interiery (dum, mistnost u vlaku, mistnost s pocitacem, mistnost s kadema a pak par chodeb...). Asi meli vyhrazeny jen 3 mistnosti a pocitac na kterem udelali slabe triky...
Ve filmu jsem nasel jedinou dobrou scenu (jak po strance triku, tak po strance napadu) a to ve chvily kdy se aktivuje automaticka obrana v chodbe k pocitaci.
Souhlasim s vyse uvedenym clankem, ve kterem se pise, ze strach se da zahrat ohodne lepe. Na to, ze kolem nich chodili stovky mrtvol, byli vsichni strasne v pohode. Kdyz to srovnam napr. s vetrelcem (resp. vetrelci), tak by tento film byl jen jejich opravdu slabym odvarem. A to vetrelec vznikl 1979 (dvojka pak v roce 1986) ...

Abych ale porad jen nepomloval, tak naliceni nekterych zombiku je dobry, ale film to rozhodne nezachrani...

|   |  Odpovědět
Skapa  |  06. 05. 2002 21:48

Osobne si myslim, ze nebit mizernych hereckych vykonov takmer vsetkych zucastnenych (najlepsie hrala ta vojacka, ale az ked bola otravena T-virusom , mohol to byt skvely film (mozno je pravda, ze to posr... reziser). Milla Jojovich sa do filmu vobec nehodila, a podla mna by tam skor sadla Angelina ... Hudba bola skvela a dokazala ma vtiahnut do deja ale stale ma rusili vykony "hercov"  (niezeby boli uplne mizerne, ale strach sa da zahrat oooooomnoho lepsie) . Skvele bola zvladnuta aj integracia filmu do prostredia hry (zombici, dogy, T-virus ...), a strasne sa mi pacil zaver. Spravne by si mal clovek zahrat RE 1 potom pozriet film a potom RE2, uplne skvely prechod . Niektore sceny sa mi zdali uplne zbytocne (vytah na zaciatku), a vykradanie inych filmov tiez nie je to prave (chlap sa rozpadne na kocky => zeby to bolo z Kocky ?  Skoda, nebola to taka ubohost ako Tomb Rider ale celkovo ma film sklamal...

|   |  Odpovědět
chucapabra  |  06. 05. 2002 20:27

heh 8/10 no nevim, dle me je resident evil docela hdone nepovedeny, ani ne tolik brutalni, a hlavne rezsiersky docela nezvladnuty. Nejake zabery mi prisli jako ze skryte kamery a reziser by nemel doma tocit ani domaci video. Cely film se odehrava v nechutne modre nasvicenych kulisach a tudiz sem mit na tuto barvu koprivku. Vykon Milli Jovovich neni spatny, ale ze by byl nejaky extra to se taky rici neda. Co na filmu vypada zajimave jsou dve akcni sceny, ktere jsou bohuzel trochu ibslehle z matrixu. Jinak Resident Evil vubec neni hororem a ani zdaleka nedosahuje kvalit puvodnich Noci Ozivlych Mrtvol, ktere vedli k vytvoreni cele serie Resiho.Posledni scena kdy mila Mila natahne brokovnici, je tak nehorazne vtipna az postrada jakykoliv  punc drsnosti. Celkove bych rekl, ze scenar ma silu, ale neprilis schopny reziser jej docela zhatil. Je videt ze delat scenar a ten pak zrezirovat neni uplne EASY. Co bych pochvalil je rychla hudba ktera podtrhuje ne hororovy, ale akcni raz filmu. Holt horor se nam nekam vytratil, mozna pari posledni resiho na ps2 Code Veronica 3 Survivor :))))) osobne tomu dal tak pod 40

|   |  Odpovědět
MILK  |  06. 05. 2002 15:49

Tato recenze je IMHO dobre napsana. Film ocenuji podobne (neni prumer 8,9,10 --->9 ?) Tuhle hodnotu bych tomu filmu po 5 shlednutich dal ja i kdyz po prvnim jsem byl uplne nadsen a 10-tky jenom letaly.

Mam rad tvrdou hudbu a proto mne sndtrck nadchl. M.Mansona moc nemusim, ale slozenim ustrednich melodii k filmu dokazal ze je PAN hudebnik a ze vi co dela.

A neodpustim si slastne povzdechnuti nad scenou pred RED QUEEN CHAMBER -- proste hustaaaa.

Film ani nema nejake zavazne chyby (typu pusa v Matrixu), ale fakt nevim jak by se T-virus dostal ventilaci z laboratori do celeho objektu Hnizda...ale kudy jinudy by ho uz tvurci filmu meli dostat ven ze? :o)

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor