Resident Evil 3 Remake: ve znamení nenaplněných očekávání | Recenze

Diskuze čtenářů k článku

Sabre  |  14. 04. 2020 14:10

Jen tak pro zajimavost...
Originál byl taky kratší než druhý díl a také v originálu byly naskriptované pasáže...

|   |  Odpovědět
LN  |  14. 04. 2020 14:17

A to je to, co dělá z titulu povedený remake klasiky, ale slabší hru samu o sobě. Titul zkrátka doplatil na slabší materiál se vším všudy a oproti loňskému ročník tu máme prázdnější materiál. I když stále výtečný

|   |  Odpovědět
Ell  |  15. 04. 2020 00:38

Titul nedoplatil na slabší materiál to ani náhodou, Capcom polovinu vecí vynechal a to je rozdíl. Ve hre chybí dodatecné prostory ale i hádanky, neprátelé a dokonce i nekteré púvodní, herní funkce. S chybejících lokací tu mluvíme jak o nekolika kratších ulicích tak i o konkrétne jmenovaných cástech mesta, rec je hlavne o chybejícím parku, hrbitove, budove s vezí i mrtvé továrne. Ale chybí tu i zpravodajská budova stejne tak jako tu i chybí nekterí neprátelé. Nejsou zde vrány, larvy cervú které vás honily, nejsou zde pruhovaní pavouci, a místo dvou typických neprátel tzv. Drain Deimos a Brain Sucker tu je pouze jakási zmenšená kombinace obou jmenovaných, a to ješte k tomu všemu jen v jedné cásti hry, mezitím co originál vám tyto potvory sázel cas od casu do cesty bez omezení. Chybí tu i obrí cerv, resp. Bossfight s cervem. Chybí tu i moznost volby v daných klícových momentech, chybí tu i mód Mercenaries který vám originál odemknul po dohrátí príbehu. Chybí tu i rozdílné typy príbehových koncú, a v neposlední rade v tomto remaku chybí i remastrovaná klasická hudba z originálu kterou jste si i v Remaku RE2 mohli dle své chute libovolne nastavit v menu. Takze ne! Titul v zádném prípade nedoplatil na rádoby slabší materiál, to jsou jen povrchní keci. . titul byl jednoduše pošlapán jako nejaká mrtvola ke které nemáte špetku úcty. Faktem je, ze hra byla osekána a tudíz tak byla vyzdvizena predevším novodobá vizuélní kvalita, oproti tomu však zmizela spousta dodatecného obsahu. . a uz jen z toho dúvodu tohle není a nikdy nebude plnohodnotný remake RE3. Tohle je jen další hra která masíruje název své znacky az do úplného vyzdímání. Jak nekdo múze ríct, ze tahle hra doplatila na slabší materiál, kdyz soucasný remake vesele ignoruje tunu nevyuzítého obsahu z púvodní verze? Nekdo tu má zrejme nas*áno v hlave, jinak si to neumím vysvetlit. Remake RE3 je pro me zklamání, stací pouze srovnat intro obou herních verzí a jako fanda mám hned jasno. Tuto hru hodnotím na 4/10 a to s odrenýma ušima. Fuj! Další Remake nechci ani videt, zacínám se bát jak osekaný a nevyuzitý bude další Remake.

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor