Capcom odmítá, že by chtěl značku přeorientovat na akci.
Capcom odmítá, že by s RE 4 a 5 zanevřel na kořeny série a zaměřil se spíše na akci. Podle Tsukasy Takenaky, assistant producera RE: Revelations, se firma jen snažila trochu zaexperimentovat a vyzkoušet jiný druh hororu.
"Nemyslím si, že čtyřka a pětka nejsou hororové hry," řekl Takenaka britskému Eurogameru. "Chtěli jsme s nimi jen vyzkoušet jiný druh hororu. Tak například Resident Evil 4 nemá zombie. Obsahuje nepřátele zvané Ganados, kteří mluví lidskou řečí a používají zbraně. Nahání to strach jinak než zombie."
"Resident Evil 5 byl spíše o hře světla a temnoty, o tom, co jsme byli najednou schopní udělat s novým hardwarem. Mohli jsme dosáhnout výrazného kontrastu v prostředí a vytvořit spoustu jiných překvapivých a zajímavých věcí. Bylo to jakýsi nový druh hororu."
"Není to tak, že bychom se pomalu přesouvali od hororu k akci. Jen se snažíme vyvolat rozdílné formy strachu. Tohle si komunita nejspíš špatně vyložila."
Dostupné pro:
PC, X360, PS3
Žánr:
Akce | Hororová akce
Výrobce:
Capcom | Webové stránky hry
Začátek prodeje:
13. března 2009
- Online kooperativní režim
- Absolutně dokonalá grafika
- Vynikající animace
- Prostředí a nepřátelé
- Umělá inteligence Shevy
- Souboj s inventářem
- Souboj s inventářem
- Do třetice souboj s inventářem