Přesto jsou ve Starbreeze spokojení s konečnou podobou hry.
Starbreeze to měl s novým Syndicate těžké, vždyť dostal za úkol převést taktickou strategii na FPS střílečku. Že to nakonec opravdu nevyšlo, dokazují prodejní čísla – hry se celosvětově prodalo něco kolem 150 tisíc kusů. A to je hodně málo. Podle Mikaela Nermarka, ředitele Starbreeze, to měla hra spočítané už od začátku.
„Ano, jsem na výsledek hrdý,“ řekl Nermark v rozhovoru pro Edge. „Mít odvahu restartovat známou herní značku… Už od začátku však bylo jasné, že bude existovat malá, ale jinak hodně hlasitá skupina hráčů a žurnalistů, která nás bude za každou cenu nenávidět.“
„Kdybychom původní hru neokopírovali, nenáviděli by nás. Kdybychom hru do puntíku okopírovali, řekli by, že nejsme dost inovativní. Nikdy jsme si je nemohli získat; už od začátku to byl prohraný souboj.“
„Přesto jsem s pokojený s tím, čeho tým dosáhl a co jsme vytvořili, obzvláště tedy co se coopu týče; myslím, že pěkně vystihuje to, co jsme se hrou chtěli udělat. Reprezentuje to DNA Starbreeze.“
Nedávno neúspěch přiznal také Frank Gibeau, šéf EA Labels. Zdůraznil však, že to společnost nezastaví v oživování svých starých her.
- Zábavné střílení
- Povedená kooperace
- Skvělá cyberpunková atmosféra
- Slabší příběh
- Poměrně krátké
- Hluchá místa v kampani