No ty vole, to jsem zase četl kraviny... Mám z celého článku pocit, že jej dostal na starost nějaký kinder master, kterému neměl padnout do pracek. Jako první mě hodně překvapilo, že má člověk píšící recenze a předpokládejme desítky dohraných titulů na triku, problém i na nejnižší obtížnost.
Dále pokud se snažíte někomu přiblížit RtCW, nelze to udělat bez popsání level designu několika map, které jsou legendární, jako například mise forest nebo crypt, které následně přesáhly význam hry. Je to, jako by jste popisovali Mafii, ale vůbec neuvedli, že tam byly i "nějaké závody". Přitom tato hra stojí na výborně postavených mapách, které zůstávají v paměti celé, na rozdíl od některých dnešních popcornových AAA her, které víc stavějí na tzv. "wow momenty".
A rovněž jsem zaskočen z doporučení pokračování The New Order jako "posledního" Wolfensteina ze současnosti. To je úplný blábol. Tím posledním je samostatně spustitelný datadisk The Old Blood, který předchází událostem v TNO, je doporučeno ho hrát jako první a je tou největší poklonou právě popisovanému dílu z celé série. Zombíky nevyjímaje.