No jo, stará dobrá Lara. Ke Gardovi ještě - podle mě génius a blázen najednou. Napadlo ho něco, co nikoho jiného ne v té půlce devadesátých let a zpracoval to na jednu stranu poutavě, ale některé nápady, které si tam zapracoval, odpovídali spíše delšímu pobytu na LSD (třeba týpek v Atlantidě jezdící a střílející na skateboardu).
Asi dobře, že se ho po prvním díle Core Design takticky zbavili, aby TR série mohla zažít koncem devadesátých let svůj zlatý věk. Ano, opakoval se pořád ten koncept jedničky a s každým dílem se jen mírně vylepšoval, ale fungovalo to pořád náramně dobře.
Bohužel, nic netrvá věčně a Eidos potřeboval Laru posunout ještě k širšímu publiku (malé děti od 5 let atd.), tak nechal hru zavřít do jednotvárného koridoru pomocí Crystal Dynamics. Logická, orientační a dedukční obtížnost klesla k minimu, ale aspoň grafický kabátku byl na tu dobu příjemný. Samozřejmě to nejdůležitější - příjmy opět stouply až tak, aby se Eidos dokázal pěkně prodat Japoncům. Dneska už bohužel TR tak nevyčnívá nad ostatními, protože her s podobným konceptem existuje dost.
Nejoblíbenější díl? Za mě TR II a IV, i III se celkem dala. Pokud bych nuceně musel vybrat něco od CD, tak Underworld byl asi nejpodařenější.