Tak mně se naopak těch pár prvních závodů strašně líbilo. Ale pak šla obtížnost z extrému do extrému. Dvakrát jsem strávil nad jedním závodem hodinu... Neděle v zadnici, s prominutím. Následovaly série závodů které jsem dal levou zadní. Většina z nich celkem fádní. No a teď mě to v 3/4 nedohraných lokalit nechce pustit dál pač i když mám 3 hvězdičky ve všech předešlých závodech tak nejsem patlal a nerozj*bal jsem to tam všechno pro to abych vyhrál, takže nemám dostatečné "destrukční skóre".
A to jsem Bugbear měl moc moc rád a to i před Flatout. (mimochodem celá série Flatout podle mně není zas tak podařená jak říkají recenze, ale rozhodně by si zasloužila větší a lepší komunitu, i prodeje)
Víte, takhle to dopadá když velká studia s velkým budgetem nemají přístup k internetu a nečtou gamasutru. A taky mají impotentního šéfa vývoje. A neschopné testery. A QA team. Ach, povzdechl si krucipán, kde jsou ty časy kdy se hry vyvíjely od srdce =/
Ještě to zkusím dohrát s trainerem... ale i tak je to zklamání. A track editor je jen pro smích. A ty výtvory co tam ti inteligenti tvoří...