Rise of Tomb Raider: Podívejte se, jak vypadá grafika na PC, PS4 a PS4 Pro

Každá herní platforma ukazuje Laru v trochu jiném světle.
Rise of Tomb Raider: Podívejte se, jak vypadá grafika na PC, PS4 a PS4 Pro

Jedenáct měsíců po vydání Rise of Tomb Raider na oba Xboxy se Lařina nového dobrodružství dočkají i majitelé PS4 a PS4 Pro.

Pro srovnání vám nabízíme dvě videa. V tom prvním se můžete podívat na rozdíl grafiky mezi PS4 a PS4 Pro a v druhém na PS4 Pro a PC. Rozdíl je zde opravu znatelný.

Právě na PS4 Pro si budete moct vybrat mezi kvalitou obrazu, plynulostí a vyvážeností. V případě, že zvolíte lepší výkon, budete mít k dispozici rozlišení 1080p s plynulostí 30 snímků za vteřinu.

Dáte li přednost vyváženosti, snímková frekvence se zvýší na dobrých 60 snímků a původní rozlišení se zachová, nicméně se sníží ostrost některých prvků.

Budete li ale chtít opravdu vybroušenou grafiku na úkor plynulosti, můžete přepnout na opravdu ostré 4K, kdy se ale bude jednat spíš o upscalling s frekvencí 30 snímků za vteřinu.

Ať už zvolíte jakýkoliv režim hraní je jisté, že si hra zachová krásné vizualizace prostředí. Jen vám v případě lepší grafiky nepojede tak plynule jako u 60 snímků, což dává rozum. Ve finále se ale jedná o zdařilý herní kousek, který vás k sobě připoutá na dlouhé hodiny. 

Na vydání PS4 verze si však budeme muset počkat do 11. října, abyste toto nastavení mohli vyzkoušet.

Srovnání PS4 a PS4 Pro

Srovnání PS4 Pro a PC

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: komiksárna za vše…

Deadpool byl kdysi průlomem pro filmovou komiksovou scénu a Spider-Man se nyní snaží o to samé také na herním poli. Povedlo se?

4.  9.  2018 | | 14 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A