No právě. Jenže to si tvůrci neuvědomí. Ono většinou to bývá tak, že kdo se kouká na originální DVD, tak si ho koupil. RIPy žádné reklamy a antireklamy nemají. Stejné to je pak i v kinech. Zaplatíš dospělácký lístek skoro za dvě stovky a opět stejná buzerace.
Chápu boj proti nelegálnímu kopírování a určitě mi vadí u českých filmů, protože to způsobuje snížení zisku již dotovaného filmu a pak nejsou peníze na pořádný film. Ale bojovat takhle? Proč si nedají reklamu do televize, na internet, do rádia?
Mj. věděli jste, že lisovací firmy posílají pravidelně seznamy CD, které vylisovaly, společnosti OSA? Upřímně řečeno, také bych chtěl mít takovýto business, abych od státu získal databázi všech různých autorů a firmy mi měly povinnost donášet, co vylisovaly, aby mi náhodou neutekla nějaká korunka...