Romero a Carmack představují FPS ze staré školy s názvem Blackroom

Pradědečkové herního průmyslu, kteří stojí za takovými legendami, jakými jsou Doom nebo Wolfenstein 3D, jdou s kůži na trh s projektem Blackroom.

Primární finanční dávku v hodnotě 700 000 $ má zajistit kampaň na Kickstarteru. Zvučná jména autorů by měla zajistit rychlé vybrání požadované částky, ne-li její překročení. A co za to slibují?

Střílečku z pohledu první osoby, jako za starých časů, kdy v jejich studiu id Software tento žánr prakticky vytvořili. John Romero pracuje na hře jako hlavní level designer. Zato Adrian Carmack bude mít na starosti vizuální stránku hry. Můžeme se tedy těšit na bohaté úrovně se spoustou frenetické akce.

blackroom5.png

Veteráni Romero a Carmack však jen neoprašují zašlou slávu jejich předchozí tvorby. V Blackroom chtějí posunout FPS žánr někam dál. Od satanistických vlivů v Doomu a nacistického Německa ve Wolfensteinovi 3D ušel Blackroom hodně daleko. Podíváme se v něm do ne tak vzdálené budoucnosti, kde korporace HOXAR vyvinula technologii připomínající Matrix. Díky ní se mohou lidé vyskytovat zároveň na jakémkoliv místě v jakémkoliv čase. Tento holograf, těžko odlišitelný od reality, se vyskytuje v jedné obrovské černé místnosti. Dojde však k havárii a světy se začnou do sebe navzájem prolínat a bořit se. Opravdu zajímavý koncept nabízí velký potenciál, co se prostředí i hratelnosti týče. Mezi potvrzené lokace, které budeme v Blackroomu navštívit, patří viktoriánská sídla, města duchů divokého západu a pirátské galeony.

Klasiky id Softwaru se mimo singleplayeru vždy pyšnily i revolučním multiplayerem. Ten nebude chybět ve formě co-opu a PvP ani v tomto případě. Bohatá fanouškovská základna, jež zajistila dlouhou životnost staršich titulů studia, dostane do rukou i tentokrát nástroje pro tvorbu nových map a modů.

Blackroom je naplánován na konec roku 2018 pro PC. Klukům přejeme obří úspěch.

blackroom.jpgblackroom2.jpgblackroom3.jpgblackroom6.jpg

Nejnovější komentáře