Zatímco konzolisté už mají rally závody Colin McRae: DiRT 2 projeté nejméně dvakrát, počítačoví hráči si musejí ještě pár dnů počkat. Za odklad PC verze může rozhodnutí Codemasters, jež si usmysleli, že do hry implementují podporu DX11. A i proto jsme byli zvědaví, jak se to projeví na samotném grafickém zpracování. Pokud se chcete přesvědčit i vy, zda odložení kvůli DirectuX 11 za to stálo nebo ne, tak se určitě podívejte níže, kde naleznete šest obrázků - první ze skupiny pochází vždy z DX9 verze.
Pokud věnujete obrázkům pozornost, tak zjistíte, že u verze s DirectX 11 je více polygonů na správném místě a postavy díky tomu vypadají lépe, osvětlení působí realističtěji, hladina vody je podle dalších obrázků mnohem živější a obsahuje více vlnek. Celkově má DX11 lepší algoritmy pro zaoblení hran.
Další obrázky z DX11 verze
Smutné na tom všem je, že distributorská společnost CD Projekt odložila PC verzi u nás a na Slovensku až na první čtvrtletí příštího roku. Pokud si tedy budete chtít Colin McRae: DiRT 2 pořídit, tak určitě zvolte zahraniční obchody, kde titul vychází 3. prosince 2009.
- Uvěřitelní protivníci
- Dlouhá kariéra
- Skvělý multiplayer
- Nádherné scenérie
- Flashback
- Časté střídání
- Přílišná rozdílnost závodů
- Podivný příběh