Rozhovor: Studio SCS Software o náklaďácích a dalších radostech

Otázek a odpovědí není nikdo dost.
Rozhovor: Studio SCS Software o náklaďácích a dalších radostech

Po reportáží ze slavného českého studia SCS Software, ve které jsme shrnuli základní historii a podívali se díky naší fotogalerii a video prohlídce přímo do moderních prostor tohoto slavného studia, tu následuje zmiňovaný druhý článek. Na řadu přichází trojice video rozhovorů s vývojáři, avšak každý je zaměřen jiným směrem. Nezdržujme tedy a pojďme si krátce jednotlivé rozhovory představit. 

IMG_20180308_120017.jpg

První otázky byly kladeny na komunitního manažera Dana Němce, který mě studiem provedl. Zaměřili jsme se spíše na všeobecné otázky ke studiu, jako je historie, která je doplněna o další informace. Dále jakými úspěchy/oceněními se může studio pochlubit, vize studia či jednotlivých titulů do budoucna. A mají-li vlastně v rámci kamionových simulátorů nějakou konkurenci, které by se měli bát, či jim dokonce už šlapala na paty? U tohoto rozhovoru bych se rád osobně omluvil za horší obraz z důvodu špatného umístění kamery. 

V našem druhém rozhovoru si popovídáme rovnou s dvojicí zaměstnanců, a to vehiklářem Hynkem Svatošem a ve druhé části opět s Danem. Tentokrát se vrhneme přímo na otázky od vás milovníků a fanoušků ETS 2/ATS. Celkem jsme dali dohromady 17 otázek, a to od těch často kladených jako "jaké přidáte nové kamiony, kdy a co budou obsahovat nová DLC, autobusy a jiné". Avšak našly se i zajímavé otázky, jako "pokročilé ovládání tahače a nebo elektrokamiony". Jednou větou se v tomto rozhovoru budeme snažit vyždímat z Hynka a Dana co nejvíce novinek.

Pojďme přejít ke slibovanému a v naší reportáži neodhalenému třetímu rozhovoru. Chvíle napětí? Ne, nebudeme vás napínat. Závěrečné povídání ukončíme s nejvýznamnější osobou studia, a to spoluzakladatelem a výkonným ředitelem Pavlem Šeborem, který si pro nás vyhradil necelých čtyřicet minut, což jsem ani já osobně opravdu nečekal. Panu Šeborovi jsme položili mix otázek z prvního a druhého rozhovoru. Tedy těch všeobecných a fanouškovských. Avšak první otázka cílila na zrod názvu SCS Software, která ani v jednom z dvojice předešlých nepadla. Opět jsme se zeptali na historii, jelikož kdo významnější by nám mohl o historii popovídat a říct různé zajímavosti, než jeden ze samotných spoluzakladatelů. 

Snad jsme vás dostatečně navnadili a základně informovali o jednotlivých rozhovorech. Holt vám nemůžeme doporučit nic lepšího, než bez otálení si je pustit, ať jste nebo nejste fanoušky těchto simulátorů, jelikož se v nich bavíme i celkově o české herní scéně a dalších zajímavých tématech, jako je spolupráce mezi vývojáři a samotnými firmami značek Man, Mercedes...

Reportáž: na návštěvě v herním studiu SCS Software

Reportáž: na návštěvě v herním studiu SCS Software

Na závěr bych chtěl velice poděkovat Danovi Němcovi za zprostředkování návštěvy a věnování se mi po dobu necelých čtyř hodin ve studiu. Jsme malá země, která umí velké zázraky, ať už jde o naši hokejovou historii, Ester Ledeckou na letošní Olympiádě, ale i v herním průmyslu jsme na počet obyvatel v naší republice špičkou, a tato firma je jednou z těch největších a nejúspěšnějších k reprezentaci. 

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

7 tipů na nejlepší mobilní hry roku: co hrát na cestách?

7 tipů na nejlepší mobilní hry roku: c…

Hrajete rádi na mobilním telefonu? Nechte si od nás doporučit několik kousků pro letošní rok.

17.  4.  2018 | | 8 N/A
Cosplay: Když se z holek stávají vysněné krásky z videoher

Cosplay: Když se z holek stávají vysně…

Svět videoher se již dávno vymanil ze svého virtuálního rámce a čím dál tím více se prolíná s naším reálným životem a to v mnoha ohledech. Je ve vzájemném propojení s literaturou, filmovou či hudební tvorbou a ovlivňuje též intersociální vztahy. Jedním z pozoruhodných fenoménů v tomto ohledu je stále populárnější cosplay.

21.  4.  2018 | | 36 N/A
Playstation 5: datum vydání, výkon a vše, co víme o příští herní konzoli

Playstation 5: datum vydání, výkon a v…

Playstation 5 ještě možná neukázal ani palec u nohy, to ale neznamená, že o nim nic nevíme. Pojďme se podívat na to, co je známo.

24.  4.  2018 | | 239 N/A
Cyberpunk 2077 na ostro: frakce, hrdinové a pestrý svět

Cyberpunk 2077 na ostro: frakce, hrdin…

Kromě pěkného CG filmečku jsme stále z Cyberpunku 2077 neviděli vůbec nic. S přibližující se E3 se ale začaly objevovat opravdu zajímavé informace. Co všechno o megalomanském projektu víme?

22.  4.  2018 | | 7 N/A
Herní agenda: dubnová nálož pecek

Herní agenda: dubnová nálož pecek

Březen nás navnadil na začínající jarní sezónu plnou skvělých titulů a duben pokračuje ve stejném duchu. Opět se nám na herním trhu objevila různorodá sorta her, mezi kterými si jistě dokážete vybrat ať už hrajete na jakékoliv platformě.

18.  4.  2018 | | 2 N/A
God of War: severská výprava (recenze)

God of War: severská výprava (recenze)

Populární rubač bohů se vrací, aby nám dokázal, že neztratil nic ze svého lesku. Jak dopadl Kratos nové generace?

20.  4.  2018 | | 32 N/A
Frostpunk: přežijete stoletou zimu? (recenze)

Frostpunk: přežijete stoletou zimu? (r…

Pokud celý svět upadne do šílené zimy, bude přežití lidstva viset na vlásku. Jste schopni zajistit lidem v ledovém městě šanci na život?

24.  4.  2018 |
Ochrana Far Cry 5 podlehla hackerům, trvalo to necelý měsíc

Ochrana Far Cry 5 podlehla hackerům, t…

Ubisoft si své hry snaží hlídat, hackeři jsou ale neúprostní.

16.  4.  2018 | | 11 N/A