RPG Dark Souls II oznámeno, chce být přímočařejší a přístupnější

Pokračování proslulé hardcore RPG série mají na povel noví tvůrci a ti zkusí jít lehce jinou cestou.
RPG Dark Souls II oznámeno, chce být přímočařejší a přístupnější

V průběhu letošních Video Games Awards došlo k ohlášení Dark Souls II, tedy pokračování hardcore RPG hitu loňského roku (pravda, na PC vyšla hra až letos v srpnu). Zatím toho o Dark Souls II moc známo není, ale to by se mělo postupně změnit – mimo jiné je hra i na prosincové obálce britského herního magazínu Edge. Ten na svých webových stránkách prozradil i něco detailů, ale pro fandy hry to možná nebude až tak příjemné čtení.

Vývoj Dark Souls II mají na svědomí hned dva noví šéfové: Tomohiro Shibuya a Yui Tanimura, kteří převzali otěže po Hidetakovi Miyazakim, a chtějí pochopitelně dělat hru po svém. Cílem je prý udělat Dark Souls II o něco přímočařejší a přístupnější. Což pro sérii, která proslula nekompromisní obtížností, nezní moc dobře. Na druhou stranu, není potřeba hned panikařit, protože do vydání je ještě daleko a je otázka, jak razantní změny budou. Nicméně se ví, že hra přinese nový příběh, nového hrdinu a překopaný multiplayer. Dark Souls II jsou v planu pro PC, X360 a PS3.

Zdroj: Edge, NamcoBandai YouTube 

 

 

Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: RPG | Hardcore RPG
Výrobce: From Software | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 14. března 2014
  • Výborná atmosféra
  • Dlouhá herní doba
  • Nesmírně rozsáhlá mapa
  • Volnost
  • Pravé hardcore RPG
  • Neoriginální příběh
  • Občasné lagy
  • Otravná penalizace smrti
Související články
  1. Utáhne vaše PC port konzolového Dark Souls?
  2. PC verze Dark Souls možná nebude používat GFWL
  3. Dark Souls vyjde pro PC, zahrajete si jej v srpnu
  4. Sběratelská edice Dark Souls prošla nepříjemnými změnami