RPG Dead State chce míchat Fallout, X-Com a boj se zombíky

Nové nezávislé studio, které založil designer Vampire the Masquerade: Bloodlines, sbírá podporu na Kickstarteru.
RPG Dead State chce míchat Fallout, X-Com a boj se zombíky

Kickstarter je skvělé místo pro nezávislé vývojáře, ale jak jste si mohli přečíst před pár dny, uspěje sotva polovina projektů. Snad se takový osud nebude týkat slibného RPG Dead State. Má jít o klasické RPG z izometrického nadhledu, třeba jako ve stylu legendárního Falloutu. Svým dílem inspirace přispěl i X-Com, protože se budete starat i o budování základny a péči o další bojovníky. Dead State se bude odehrávat na začátku zombie apokalypsy, kdy se většina lidí šourá ulicemi s hladovým mručením na rtech a posledních pár přeživších se snaží nestát se jejich potravou. Vaším úkolem je přesně to – přežít a nenechat se sežrat. To znamená zajistit si bezpečné útočiště, shánět potraviny a výbavu a další jedince, kteří vám pomohou žít ještě o nějaký den déle.

Tvůrci slibují hardore RPG se spoustou statistik a perků, rozvětvené dialogy, komplikované vztahy mezi postavami, několik konců a taktické boje na tahy, kde je důležité nebýt viděn a slyšen. A je toho víc, však se podívejte na video. Dead State chce vytvořit nově zformované studio Doublebear Productions, které založili Brian Mitsoda (původně z Black Isle, Troika, a Obsidian - spisovatel/designer Vampire the Masquerade: Bloodlines) a Annie VanderMeer Mitsoda (Obsidian - Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir). Na hru by jim stačilo 150 000 dolarů, aktuálně mají 115 451 dolarů a ještě 20 dnů před sebou. Snad cíle dosáhnou.

Zdroj: Kickstarter (díky majkmord za upozornění)
Související články
  1. Více jak polovina herních projektů se na Kickstarteru nezaplatí
  2. Obsidian pracuje na neznámém Kickstarter projektu
  3. Tex Murphy se chce vrátit, pomoci mu má Kickstarter
  4. Wasteland, duchovní předchůdce Falloutu, se dočká pokračování
  5. Obsidian uvažuje o svém vlastním Kickstarter projektu

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Herní projekt AQP City: když chcete GTA bez GTA

Herní projekt AQP City: když chcete GT…

Grand Theft Auto porodilo nespočet klonů, více i méně úspěšných. AQP ale vypadá jako zcela nový level.

7.  1.  2018 |
8 největších herních zklamání roku 2017

8 největších herních zklamání roku 201…

Minulý rok přinesl hromadu skvělých her, bohužel však také mnoho zklamání. Těchto osm nás zamrzelo nejvíc.

9.  1.  2018 | | 9 N/A
10 největších herních překvapení roku 2017

10 největších herních překvapení roku …

Každý rok nás něčím zklame, zároveň však mnoha věcmi příjemně překvapí. Rok 2017 byl pro herní svět plný překvapení.

11.  1.  2018 | | 3 N/A
Hry roku 2018: pecky, na které se vyplatí zaostřit

Hry roku 2018: pecky, na které se vypl…

Musíte uznat, že minulý rok byl po herní stránce opravdu nabitý. Rok 2018 by ale snad mohl ten loňský ještě předčit. Některé z očekávaných pecek jsme pro vás vybrali, abyste se s námi měli na co těšit.

2.  1.  2018 |
Nové hry i na slabém počítači: Vyzkoušejte zdarma Geforce Now pro PC

Nové hry i na slabém počítači: Vyzkouš…

Společnost Nvidia představuje konečně i na PC službu GeForce Now, která vám dovolí hrát i ty nejnovější hry na slabších počítačích.

8.  1.  2018 | | 3 N/A
Playstation 4 v roce 2018: nejočekávanější hry platformy

Playstation 4 v roce 2018: nejočekávan…

Sice jste si u nás nedávno mohli přečíst o očekávaných hrách, tím ale ani zdaleka nekončíme. Letošní rok toho totiž přinese mnohem více než by se mohlo zdát. Začneme s tím, co se v tomto roce dostane na konzoli Playstation 4.

6.  1.  2018 |
DAKAR 18 budou pouštní závody v otevřeném světě pro PC, PS4 a Xbox One

DAKAR 18 budou pouštní závody v otevře…

Pokud jste fandové světového závodu Dakar a rallye vám také není cizí, rozhodně zaostřete na připravovaný projekt.

12.  1.  2018 | | 4 N/A
6 tipů na originální sci-fi pařby, u kterých se nebudete nudit

6 tipů na originální sci-fi pařby, u k…

Sci-fi žánr se opět vrací do formy, a to takovým tempem, že zombie nákazu zahnal do kouta. Jaké vesmírné pecky nás potěšily během posledních pár let?

10.  1.  2018 |