Nové adaptivní spínače a haptická odezva dá vývojářům možnost spojit hráče s jejich hrou jako nikdy předtím.
Jednou z nejlákavějších novinek ovladače DualSense jsou nové adaptivní spínače a haptická odezva, která bude pružně reagovat na dění na obrazovce. Bude záležet na vývojářích, co z toho dokážou vymáčknout, očividně jdou ale vymyslet opravdu šílené vychytávky. A chystaná exkluzivita Godfall je patřičně využije.
Vývojáři tvrdí, že díky haptické odezvě hráči opravdu pocítí, jakou zbraň drží. Dokonce každé jednotlivé útoky se zbraní v ruce budou působit jinak a rozdíl bude markantně poznat především když si zbraně vystřídáte. Obrovské kladivo bude působit nemotorně a těžce, zatímco dvojice dýk v ovladači pomalu ani nepocítíte. To vše bude možné přenést do rukou hráče díky novým adaptivním spínačům.
Godfall vychází 12. listopadu letošního roku na PC a PS5.