Run Like Hell – nejlepší hra na motivy Vetřelců?

Hra, jejíž přípravě jsme se již jednou na Doupěti věnovali, se blíží svému dokončení a kromě stále zajímavějších podrobností tu pro vás máme především skutečně velmi přitažlivé screenshoty. Potěšte se pohledem na ty nejkrásnější zoubky ve vesmíru.
Hra, jejíž přípravě jsme se již jednou na Doupěti věnovali, se blíží svému dokončení a kromě stále zajímavějších podrobností tu pro vás máme především skutečně velmi přitažlivé screenshoty. Potěšte se pohledem na ty nejkrásnější zoubky ve vesmíru.

Zopakujme s základní fakta: Run Like Hell (nejbližší český ekvivalent by byl asi „Utíkej jako ďábel“, dále jen RLH) bude horor. Nebude to žádná adventurní procházka jako například poslední Dracula, i když nové údaje hovoří o mnoha a mnoha hodinách filmu, implementovaných do hry. Bude to přímo survival horor, tedy především akce, kombinovaná s pořádnou dávkou atmosféry a překvapivých momentů. Překvapivý zato vůbec není úvodní příběh, který nás zavede na jednu obyčejnou vesmírnou stanici jménem Forsetti, kde žije hrstka údržbářů a vědců. Vaše postava se jmenuje Nick Conner a čirou náhodou je to bývalý elitní voják (koneckonců těžko by se hrálo za nějakého vědce nebo údržbáře, který by ani nevěděl, jak nabít zbraň, když už by se k nějaké dostal). Možná to byl právě vojenský šarm, co pomohlo Connerovi získat srdce jeho vyvolené, která žije na stanici s ním. Dostáváme tedy zcela klasickou rovnici bývalý voják + jeho láska + rozlehlá vesmírná stanice s mnoha sklady a temnými chodbami. Jistě si již sami dokážete doplnit agresivní vetřelce z hlubin vesmíru, kteří tuto základnu zaplaví a umožní vám tak znovu se věnovat oblíbenému hernímu žánru, stvořenému autory Street Fightera – Capcomem – tvůrci Resident Evila, kterého si RLH bere za vzor.

Run Like HellRun Like Hell

Run Like HellRun Like Hell

Nicméně zeptejte se sami sebe, co je děsivější: tanec okolo zombie, která se za vámi vrhá těmi nádherně rychlými pohyby (metr za hodinu) nebo honička s téměř nezničitelnou stvůrou odkudsi z vesmíru, která vám toho může udělat rozhodně mnohem víc, než jen sníst mozek? Jak už bylo řečeno, hlavním plusem a nejoriginálnějším prvkem RLH bude schopnost jednotlivých ras vetřelců ( k dispozici bude mnoho druhů od nesmyslných hromad slizu až po oblíbené „humanoidní“ monstra VELMI nápadně podobná oblíbenému Vetřelci H. R. Gigera) evolvovat a učit se z vlastních nezdarů. V praxi to znamená, že pokud budete na jeden druh vetřelců příliš často používat jeden druh zbraně nebo pastí (ano, nepřátele zde budete lákat například pomocí údržbářských robotů do pastí), nepřátelé se naučí pasti vyhýbat nebo si vyvinou vůči oné zbrani odolnost. Často se tak dostanete do situace, kdy se budete muset při setkání s jedním z nich obrátit na útěk a tady začíná další originální složka RLH. Běh o život zde bude zpracován klasickým způsobem běhu proti obrazu s lomozícím monstrem za zády, při kterém budete různými kombinacemi tlačítek volit způsob úniku – od srážení předmětů nepříteli do cesty až po přeskakování nebo podlézání překážek.

Run Like HellRun Like Hell

Hra bude samozřejmě obsahovat všechno to oblíbené sbírání zbraní a řešení hádanek. Pokud navíc budou ony hodiny filmů podpořeny dostatečně zajímavým scénářem, mohlo by sedm kapitol hry (rozdělených podle sedmi dnů, během kterých se odehrává) a 30 hodin hraní znamenat vážný šrám na jedinečnosti Resident Evil série.

RLH vtrhne do temných koutů našich obchodů začátkem roku 2002.

Diskuze (3) Další článek: Poradna: užitečné rady pro začátečníky

Témata článku: , , , , , , , , , ,