Rychlost snímků je pro nás důležitější než rozlišení, říkají tvůrci Dying Light 2

Pokračování parkourové akce Dying Light vypadá nadmíru dobře. A má důvod.
Rychlost snímků je pro nás důležitější než rozlišení, říkají tvůrci Dying Light 2

Dying Light 2 je stejně jako předchůdce hrou, ve které budete povětšinou zběsile pobíhat po střechách a utíkat hordám zombií. To je ostatně důvod, proč je kvalitní snímkování a pocit z rychlosti pro vývojáře mnohem důležitější, než počet pixelů a polygonů. Prozradil to vedoucí návrhář Tymon Smektala v rozhovoru pro WCCFtech

"Tou nejdůležitější věcí pro nás je svižnost pohybu a jeho plynulost," řekl Smektala. "Budete opravdu překvapeni, jak autenticky se budete pohybovat po městě. Takže pro nás je 60fps mnohem podstatnější, než 4K rozlišení."

E3: Dying Light 2 ukazuje dalekosáhlé následky vašich rozhodnutí

E3: Dying Light 2 ukazuje dalekosáhlé následky vašich rozhodnutí

To ale samozřejmě neznamená, že se vysokého rozlišení vůbec nedočkáme. Vývojáři prý opravdu kouzlí s novým enginem, takže se postupem času dost možná objeví celá řada novinek. Ostatně původní hra se rozrostla během let měrou nevídanou, takže bychom se nedivili, kdyby stejnou cestou šel i díl druhý.

Nejnovější komentáře