S OnLive si zahrajete Crysis i na mobilu

O službě OnLive se toho napsalo už hodně. Zprvu natěšené reakce však brzy vystřídaly skeptické názory, kterých se potenciální zákazníci drží až doteď. Dost možná i proto bylo na summitu DICE předvedeno demo téhle zajímavě vyhlížející srandy, jež jasně dokázalo, že by to nakonec přeci jen nemusel být propadák.

Fungování služby demonstroval její duchovní otec, Steve Perlman, který si společně s Mikem McGarveym před zraky diváků zahrál Unreal Tournament i Burnout Paradise. Přihlížející pak potvrdili, že obě hry fungovaly bez jediného zaškobrtnutí, což by snad konečně mohlo vzít vítr z plachet lidem, podle nichž OnLive nikdy nemůže fungovat tak, jak se původně plánovalo.

Perlman se později rozpovídal i o náročnosti připojení, díky čemuž jsme se dozvěděli definitivní "čísla", jež se jeví nadmíru přívětivě. Pro hraní obyčejných her vám totiž postačí prosté megabitové připojení, zatímco tituly operující s vysokým rozlešením budou vyžadovat jen 5 megabitů.

Během prezentace pak byla do jisté míry vyvrácena i obava, že čím dále koncoví hráči budou od herních serverů, tím větší bude odezva a střílečky se tak stanou nehratelnými. Summit DICE se totiž konal v Las Vegas, zatímco servery, na nichž Perlman s McGraveym hráli byly umístěny ve víc jak 700 kilometrů vzdáleném San Franciscu.

Zakladatel služby se navíc nechal slyšet, že pro pokrytí celých Spojených států by bohatě mělo postačit pět stanovišť, jejichž vnitřnosti budou každých 6 měsíců modernizovány. Tím však prezentace ani zdaleka neskončila. Oba pánové si totiž pro přítomné nachystali skutečnou bombu. Nevěřícně hledícím novinářům předvedli, jak si uživatelé iPhonu mohou prostřednictvím jejich služby v reálném čase zahrát Crysis.

Zdroj: Shacknews

Diskuze (2) Další článek: První informace o Civilization 5

Témata článku: , , , , ,