Scénáristka Tomb Raidera by chtěla Laru samostatnější. Dramat s otcem už bylo dost

Rhianna Pratchett chce z Lary konečně mít samostatnou a nebojácnou dobrodružku.

Nový Tomb Raider je na cestě a kromě informace, že poběží na nejnovějším Unreal enginu víme, že bude vyprávět příběh mnohem starší a zkušenější Lary. Bývalá scénáristka série Rhianna Pratchett se na nedávných cenách BAFTA rozpovídala o tom, co by od nové hry očekávala. 

V rozhovoru pro Eurogamer se nechala slyšet, že si vývoj postavy napříč poslední trilogií velmi užila, ráda by ale viděla mnohem méně "daddie issues", jelikož velká část příběhu se opírá o zmizení otce hlavní postavy a psychologické problémy s tím spojené. Lara už je vyspělá dobrodružka a měla by se vydat dál svojí cestou. 

"Ráda bych v nové hře viděla její odpoutání od minulosti. Aby si opravdu začala užívat to, co dělá. Vývojem už jsme si prošli, je na čase jít dál," říká Pratchett. 

Co od nového dobrodružství Lary očekáváte vy?

Váš názor Další článek: CD Projekt stále pracuje na datadiscích pro Cyberpunk 2077, říkají vývojáři

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,