Sci-fi střílečka Control láká na pěkný vizuál a podporu ray-tracingu

Ray-tracing se začíná pomalu ale jistě rozrůstat v herním průmyslu.

Prozatím se nová střílečka od Remedy jeví jako velmi slibný sci-fi thriller, o hře samotného ale toho víme překvapivě málo. Rozhodně je vidět, že si tvůrci dali záležet na vizuální stránce, která bude odpovídat moderním standardům. A to znamená, že nebude chybět ani ray-tracing.

Nvidia uvolnila nové video a celou řadu porovnávacích obrázků, na kterých se můžete přesvědčit, jak velké rozdíly budou s vypnutým a pak zapnutým ray-tracingem. Změny rozhodně nejsou ihned patrné, jde spíše o malé detaily a lepší práci se stíny a světlem. Právě tyto maličkosti ale při spolupráci často znamenají podstatný rozdíl v atmosféře. 

Control vychází 27. srpna letošního roku na PC, PS4 a Xbox One.

Váš názor Další článek: Spolupráce ve hrách aneb multiplayer má pro každého něco

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,