Sea of Thieves: vzhůru do nudných rozbouřených vod (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

Greenscale  |  29. 03. 2018 02:04

"Ať chcete nebo ne, multiplayerová střílečka je prostě populárnější než singleplayerové RPG."
No nevim.. to je dost odvážné tvrzení. MMO se prostě časem přežerou každému. Koho by bavilo věčně grindovat legendary equip, a furt se s někým o něčem dohadovat online. Z toho prostě každej jednou vyroste (a když ne, tak by se měl léčit). SP hry jsou pro lidi, kteří mají i nějaký skutečný život, a já pevně věřím, že stále máme většinu.. I když samozřejmě netvoříme majoritní zisk vydavatelům. Od toho jsou MMO se svými mikrotransakcemi, že ano..
Navíc je tu řeč o oficiálních statistikách, které jaxi účelově ignorují upirátěné SP licence, což se zlatého prasete v podobě MMO samozřejmě netýká :DDD

 |   |  Odpovědět
NEumiss  |  29. 03. 2018 17:52

Uplny souhas.Mam Fifu a WW2 a to staci.Jinak Nioh(single),Dark Souls, Bloodborne,ted God of War,Uncharted dohráno a poslano dal.Ale občas jsou singlace moc dlouhé.Assassin Origin jsem přestal po 40 hodinách parit.Na GofW jsem zvědav 20-30 hodin je super ale max.Jasne u HC (bloodborne,Nioh) je to jine tam se porad chcípá.😀

 |   |  Odpovědět
Jan  |  30. 03. 2018 08:55

No neviem, take WoW (teraz myslim Vanillu, nie ten moderny nezmysel) ma bavi teraz a som ochotny hrat to stale dookola :)

 |   |  Odpovědět
StriderCZ  |  29. 03. 2018 07:25

Doufám, že hra- po prvotním prodejním úspěchu - bude dál narůstat po obsahové stránce. A bude tak připomínat Minecraft nebo youtube, kde ze začátku nikdo netušil co všechno jsou hráči a vývojáři vymyslet.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor