Sedmý rytíř - druhý trumf Black Element Software

V nedávném představení nového českého vývojářského týmu Black Element Software a jejich připravované 3D adventury nazvané Nefandus jste se dozvěděli, jaké jsou ambice týmu a čím se hodlá v budoucnu BES zabývat. Ani ne měsíc po uveřejnění těchto informací tu máme další nový projekt, který si dle mého povede také velmi dobře. Sedmý rytíř bude totiž ručně kreslená 2D adventura.
V nedávném představení nového českého vývojářského týmu Black Element Software a jejich připravované 3D adventury nazvané Nefandus jste se dozvěděli, jaké jsou ambice týmu a čím se hodlá v budoucnu BES zabývat. Ani ne měsíc po uveřejnění těchto informací tu máme další nový projekt, který si dle mého povede také velmi dobře. Sedmý rytíř bude totiž ručně kreslená 2D adventura.

Je cosi shnilého v království Acheron, pravil by klasik. Král Altabar, jehož smutek jest myšlnkou i jiskrou všemu konání ostatnímu, od smrti své drahé polovice z hradu nevyšel a ve svých komnatách žije skryt před životem všedním. Má kolem sebe kruh, kruh sedmi věrných, kruh sedmi oddaných, kruh sedmi statečných. Existuje lék na králův smutek, je snad způsob, jak přimět panovníka opět vnímat života se stejnou rozkoší, jako dříve? Snad ano. Pouť k napravení samoty duše však králův stav jen prohlubuje, dokud jeden ze sedmi nenaruší kruh a jednotlivé části země nezačnou svádět boj o ostatní zemi. Jen Gaston, sedmý rytíř, se snažil být s králem do jeho poslední chvilky. Král umírá a zem se zmítá v bojích o moc... kdo nastolí pořádek? Gaston?

Sedmý rytířSedmý rytíř

Ano, Gaston. Bude to on, koho budete prohánět po obrazovkách monitorů ve hře Sedmý rytíř (která je již druhým ohlášeným projektem české společnosti Black Element Software). Přestože hra vyjde až v květnu příštího roku, mnoho o ní je známo již nyní (přirozeně díky exkluzivním informacím poskytnutých přímo autorským týmem). To, že bude příběh laděný spíše do pohádky, není rozhodně na škodu – otevírají se tak možnosti použít v příběhu i postavy typu démonů, duchů, trpaslíků, amazonek atd...). Svou váhu budou mít tentokráte snad i dialogy, ať už pro jasnou strukturu rozhovoru nebo namluvení profesionálními herci (to už je dnes podmínka, která odděluje profesionální projekty od těch amatérsky založených...).

Sedmý rytířSedmý rytíř

Zeptal jsem se autorů, proč si jsou zvláště příběhem tak jisti. Víte, co mi odpověděli? „Přečetli jsme mnoho pohádek a shlédli mnoho pohádkových filmů a troufáme si tvrdit, že náš příběh plný mystična, odvahy, zrady a hlavně magie se bude líbit jak velkým, tak malým počítačovým hráčům.“. Je to bezesporu zajímavá myšlenka založit hru na pohádkách, příbězích o magii, mystice, odvaze či zradě – co je však zřejmé, že BES přistupují k celému projektu velice svědomitě, neboť jak praví Arthur Hailey – studium reálií je podmínkou psaní. Věřím, že lidé v Black Element Software odvedli a odvedou svou práci dobře, aby se tak v máji objevila hra, která zaujme nejen vzhledem a ozvučením, ale i mohutným a provázaným příběhem.

Diskuze (6) Další článek: Originální fotoaparát pro majitele Palmu

Témata článku: , , , , , ,