Podle něj hra vyšla při vší smůle v době, kdy měl obchod největší problémy.
Šéf Starbreeze Studios, Mikael Nermark, není z prodejních čísely FPS Syndicatu příliš nadšený a za vinu to dává mimo jiné také britskému hernímu obchodu GAME. Hra vyšla v únoru, kdy GAME hromadně vyprazdňoval sklady, o měsíc později bylo navíc EA nuceno stáhnout z jeho nabídky všechny své nové tituly.
"Je tolik důvodů, proč z komerčního hlediska může hra uspět či propadnout," řekl Nermark v rozhovoru pro GamesIndustry. "Titul jsme vydali přibližně před měsícem a v současnosti se zabýváme tím, co jsme udělali dobře a co špatně. Také se samozřejmě díváme na komerční stránku věci."
"Prodejní čísla nejsou tak vysoká, jak bych si představoval. Tohle by vám o své hře nejspíš řekl každý, ale Syndicate vyšel v době, kdy se GAME topil v problémech; kamenné obchody jsou důležité a myslím, že jsme měli takové problémy kvůli tomu, že byl náš produkt určen hlavně pro ně."
Syndicate úspěch neslavil ani u kritiků, nám se ale líbil. Přesvědčit se o tom ostatně můžete v naší recenzi.
- Zábavné střílení
- Povedená kooperace
- Skvělá cyberpunková atmosféra
- Slabší příběh
- Poměrně krátké
- Hluchá místa v kampani