Šéf Warhorse Studios: Vývoj hry jako Kingdom Come stojí stamiliony

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 13

Diskuze k článku

Abel  |  25. 02. 2019 00:02

KCD považuju za geniální marketingový tah, což samozřejmě k obchodování patří, ale příště už se napálit nenechám. Celkem jsem zaplatil 2.500,- Kč a v podstatě jsem nedostal nic z toho, co bylo slibováno. Mac verze? Sběratelka? Díky zajetému enginu skvělá optimalizace? Po úspěchu dabing? Žádné fantasy? Skvěle napsaný scénář bez rutinních poslíčkařských kvestů? Absence bugů narozdíl od nenáviděného Skyrimu? Líbí se mi zasazení do českých dějin, ale příště si raději přečtu knížku a srdce patriota ukonejším u tvorby SCS nebo Bohemky...

 |   |  Odpovědět
sad12cz  |  24. 02. 2019 07:58

Kingdom Come je mojí osobní hrou roku. Neskutečně mě baví a na žádný extra velký bug jsem zatím nenarazil. Sice tam chybí český dabing, ale ten anglický je celkem dost kvalitní. Takže jeho absence mi nevadí. Svět má hra nádherný a propracovaný. Já se těším na další hru od Warhorse a budu doufat, že bude ještě lepší, než Kingdom Come.

 |   |  Odpovědět
q  |  24. 02. 2019 08:28

Pochybuju, že je možné nenarazit na bugy v tak extrémně zabugované hře jako Kingdom Come. O tom kolik jich je a jak jsou závažné, píší tisíce lidí v recenzích Steamu a bohužel každý pokus o opravu ještě nějaké bugy přidal - a s tím, jak opadá počáteční hype, propadá se postupně i tamní hodnocení. Do budoucna se tenhle přístup Warhorse k fanouškům nevyplatí, ale to je už asi jedno lidem, co se na tom napakovali a firmu urychleně prodali, dokud o ni někdo stál.

 |   |  Odpovědět
q  |  23. 02. 2019 21:48

Není to tak dávno, co Vávra vykládal, že studio určitě neprodají. "Nezávislost" po prodeji je iluzí. Kingdom Come je ovšem zmetek a možná bude dobře, když na Vávrovu "obří kreativitu" někdo dohlédne - hra má neskutečná množství bugů včetně velkých "gamebreaking", zastaralé herní mechaniky vydávané za nový objev a nyní vydávají zabugovaná DLC místo pořádné opravy původní hry. Na světovém trhu bakalovské podvodníky zatím neprokoukli a tak jim dost lidí naletělo, každý Čech mohl mít ale od začátku celkem jasno.

 |   |  Odpovědět
Martin  |  24. 02. 2019 05:58

Spousta českých her (opravdu českých, dokonce i s češtinou) skončila jen proto, že jim k výdělku nestačil český trh. A jelikož neuspěli jinde, tak to zabalili úplně.
Vždy mi to připomíná poslední komentář Tomyho Angela (viz Mafia).

 |   |  Odpovědět
Martin  |  23. 02. 2019 16:23

Já jsem KC:D nehrál a ani se na to nechystám, byť by to bylo ve slevě.
Ukázka mne neupoutala, a stížnosti hráčů mne od koupi jen odrazují.
A vzhledem k tomu, že byl těžký problém myslet také na češtinu, tak pro mne bude lehké nepokládat KC:D za českou hru. Pro mne jsou české hry jako je Mafia 1 nebo Original War, Flashpoint apod.
Tedy komentář k článku je takový, že mne jako aktivního hráče Studio Warhorse nezajímá, ať si je koupí kdo chce.

 |   |  Odpovědět
Martin je vůl  |  24. 02. 2019 02:48

Hru jsem nehrál, hra mě nezajímá, studio Warhorse mě nezajímá a mám potřebu říct světu, že mě to nezajímá. Protože jsem debil a smrdí mi nohy. 😁 Ne, vážně kámo, smysl tvýho slintu tady nechápu. A jestli tě s*re, že kvůli třem procentům, které představuje český trh, neudělali komplet dabing, tak jsi prostě jinde.

 |   |  Odpovědět
Martin  |  24. 02. 2019 05:53

Rikas slinty...
Co vypovida o tom, ze hra je ceska ? A co se tyce chybejici cestiny... nn, to me tak nes*r* jak rikas.. uz jsem si zvykl, ze jsou taci, kteri i kdyby to meli v cinstine, tak to hraji i kdyz z toho nemaji rozum, otazkou je.. jestli k nim patris. Protoze tady clovek rekne nazor i to co ho k nemu vede, a uz tu skace nejake decko dva metry vysoko jak se ho to strasne dotklo. No.. mezi nama, ocividne nic nechapes, ale urazet umis.. to jo.. to vsak neni smyslem diskuze, vis ?

 |   |  Odpovědět
q  |  24. 02. 2019 08:37

Já naopak chápu ty, co dají na reference těch, co se spálili a nekoupí si hru, u které je vysoká pravděpodobnost, že jí nebudou moci kvůli bugům ani dohrát.

 |   |  Odpovědět
25. 02. 2019 15:10

Ani v den vydani to nebylo s bugy az tak horke. Akorat to foux pas s DLCckem bylo trosku ... drsne. Ale opravili to rychle.
No a pokud nekdo DNES nekoupi hru kvuli hysterickym mektum par dni po vydani, je vul a slape si po vlastnich hernich zazitcich. ;o)

 |   |  Odpovědět
Abel  |  25. 02. 2019 15:58

Když jsem hrál v době vydání, nemohl jsem odejít z místnosti ani vylézt schody kvůli neviditelným stěnám. O rok později se již situace zlepšila - hra se dá už celkem hrát, jenom mi občas nejde nasednout na koně a kamera mi často kouká při rozhovorech do zdi. DLC jsem nekoupil žádné, protože stále naivně doufám, že někdo tu hru přeci jen nakonec opraví (alespoň moderská komunita). Každopádně Skyrim i Oblivion byly v době vydání o dost bezproblémovější (tam mi jen výjimečně propadla postava stropem).

 |   |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2019 08:34

Na druhý díl KC:D se těším, doufám, že půjde kvalitativně nahoru (ala Zaklínač).
KC:D jsem si vážně užil, ve hře jsem strávil 230 hodin a ocenil jsem tichý chod a výkon konzole Xbox one X.
Až vyjde poslední DLC a dohraji Metro (které se mi na XOXu kouše) tak se ke hře vrátím abych dohrál všechny DLC pěkně v řadě.

 |   |  Odpovědět
Pixl dá  |  22. 02. 2019 19:56

Za tak špatnou hru!?

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor