Sekiro bude podle vývojářů ještě těžší než Dark Souls a Bloodborne

Když se hráči dozvěděli, že v Sekiro: Shadows Die Twice bude mechanika oživení, propukla panika fanoušků Dark Souls a Bloodborne. Všichni se obávali, že hra nebude takovou výzvou jako hry, které nejvíce studio proslavily. Jak se ale zdá, obavy byly zbytečné.

Všichni fanoušci brutálního umírání, nekonečného pokoušení se o poražení bosse a odhozených ovladačů se mohou zaradovat. Prezident studia From Software Hidetaka Miyazaki totiž tvrdí, že Sekiro bude pro hráče Dark Souls či Bloodborne ještě větší výzvou. 

"Myslíme si, že radost ze hry se bude opravdu hodně lišit a každý hráč si ze hry odnese jiný pocit. Pokud jste hráči, kteří si dají na čas a postupně si dávají do souvislostí všechny silné i slabé stránky nepřátel, kterých se potom snaží využít, hru si fantasticky užijete. Budete mít možnost prozkoumávat nejrůznější varianty a hledat nové předměty. U nich si potom uvědomíte, proti kterému nepříteli je použit a když to funguje, dosáhnete pocitu zadostiučinění," říká Miyazaki.

"Naproti tomu hráči, kteří prostě jenom do souboje naběhnou a jdou do něj přímočaře katana na katanu, pocítí intenzitu naší hry. Dostanou obrovskou výzvu. Pravděpodobně ještě větší, než v případě předchozích her od From Software," pokračuje. Zároveň ale tvrdí, že i přes podobnosti nebude Sekiro v žádném případě pokračováním SoulsBorne série. Hra také nebude obsahovat multiplayer.

Sekiro: Shadows Die Twice se poprvé ukázalo v traileru na E3 a bude ho vydávat Activision na PS4, PC i Xbox One na začátku roku 2019.

Diskuze (4) Další článek: Šílená kooperační kuchyňka Overcooked hlásí druhý díl

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,