Série Gears of War měla být původně o dost vážnější

To se budou tvůrci snažit napravit v dalších dílech. Jestli k nim dojde.
Série Gears of War měla být původně o dost vážnější

Jak prozradil Cliff Bleszinski, design director z Epic Games, měla být série Gears of War původně o dost vážnější, což by rád napravil v případě, že by se studio někdy v budoucnu pustilo do dalších dílů. Rozdíl mězi zamýšleným tónem a tím skutečným přirovnal k rozdílu mezi filmovým Batmanem Christophera Nolana a Batmanem Tima Burtona a Joela Schumachera.

"Není to tak, že bych chtěl v Epicu dělat tyhle dude-bro hry odjakživa (pojmem dude-bro se označuje osoba, která obě slova používá v téměř každé větě, pozn. aut.)," řekl Bleszinski v rozhovoru pro IGN. "Původně jsem chtěl, aby Gears of War byl více jako Bratrstvo neohrožených, aby byl vážnější."

"Pokud se někdy rozhodneme, že uděláme další Gearsy, doufám, že se budeme moci zaměřit na dialogy ve stylu Batmana od Christophera Nolana než na dialogy od Tima Burtona či Joela Schumachera. Ale to je ještě daleko."

Zdroj: IGN
Dostupné pro: X360
Žánr: Akce | Third-person akce
Výrobce: Epic Games | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 20. září 2011
  • Skvělá atmosféra
  • Velmi zábavná akce
  • Kooperace pro 4 hráče
  • Bohatý multiplayer
  • Zbytečné snížení obtížnost
  • Akce je občas až moc
  • Už nedokáže překvapit