Chorvatské studio Croteam již nějaký ten pátek pracuje na druhém pokračování svého hitu Serious Sam. Ten se na rozdíl od všech "vážných" a příběhem svázaných 3D akcí přiklonil k ryzí podstatě všech stříleček, tedy ke stylu starého Dooma. Nenechte se mýlit, druhé pokračování Serious Sam není to samé co Serious Sam: The Second Encounter! Zatímco poslední jmenovaný recykloval starý engine, druhý díl bude běžet na zbrusu nové technologii plně využívající DirectX 9 instrukcí a nejnovějších programátorských postupů.
Míra detailů postav a prostředí by měla být dosud nevídaná, se spoustou odlesků, pokročilým bump-mappingem apod. Ve hře dále pochopitelně narazíme na propracovaný fyzikální engine umožňující i používání rozličných vozidel. Bohužel, jakékoliv sreenshoty potvrzující tato slova chvály zatím nejsou k dispozici, i když na E3 se jistě něco najde.
Croteam slibuje, že nejvýraznější změnou oproti originálu bude právě technické zpracování. Zbytek hry prý zůstane ryze v duchu minulého dílu, s důrazem na adrenalin a nemalou dávku vtipu. Větší variabilitu máme pak očekávat od jednotlivých úrovní, jež se budou odehrávat v různorodých prostředích, o čemž se můžete přesvědčit v naší dnešní galerii.




Zdroj: GGMania, vlastní