Nvidia | Hry

Seznam her s podporou ray tracingu se rozrůstá. DOOM Eternal slibuje nejlepší implementaci

Technologie „sledování paprsků“ neboli ray tracing se postupně prosazuje v počítačových hrách. Když minulý rok dorazily grafické karty RXT od Nvidie, které na podpoře ray tracingu stavěly, nebyla paradoxně v den uvedení dostupná ani jedna hra s touto technologií. Ovšem letošní herní výstava E3 přinesla v tomto ohledu velkou vzpruhu.

Na E3 bylo ohlášeno hned několik herních titulů, které podporu této technologie přinesou. Jednou z nich je připravovaný DOOM Eternal.

Oproti předchozímu dílu bude postaven na novém grafickém enginu id Tech 7, který se bude spoléhat na API Vulkan a nově bude podporovat i ray tracing od Nvidie.

Vývojáři dokonce v rozhovoru přislíbili, že úroveň těchto efektů bude na velmi vysoké úrovni a ne-li nejlepší implementace, jaká doposud byla ve hrách spatřena. Hra bude uvedena 22. listopadu 2019 a bude dostupná na všech herních platformách, podpora raytracingu se však bude týkat jenom verze pro PC.

Diskuze (22) Další článek: Luxusní výletní lodě produkují do ovzduší 10× více škodlivin než všechna auta v Evropě

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,