PC | Xbox One | X360 | PS3 | Akce

Shadow of Mordor je primárně vyvíjen pro next-gen konzole

Připravovaný výlet do Středozemě se rozhodně nebude držet zpátky. Titul se totiž primárně vyvíjí pro konzole nové generace, a až poté je upravován pro ty současné.

Fanoušci se tak nemusí bát, že by byla hra ořezávaná jen kvůli verzím pro PS3 a Xbox360, bude to právě naopak. V rozhovoru pro IGN to prozradil Michael de Plater, design director studia. Mnohé herní prvky, které na PS4 a Xbox One budou využity naplno, budou zmírněny a ořezány pro konzole současné generace.

Soustředili jsme se na PS4 a Xbox One,“ řekl Plater. „Vyvíjíme především pro platformy nové generace, a poté děláme vše, co je v našich silách na té současné. Jsme si jisti, že některé prvky budou na obou generacích totožné. Myslíme tím základní mechanismy, souboje, stealth a pohyb po světě. To vše by mělo být stejné.

Úroveň detailů, variability a simulace herního světa už však bude o něčem jiném. Mluvíme především o systému Nemesis,“ dodal. „Příběh, hratelnost, to vše bude podobné. Nemesis je ale natolik velkým soustem z hlediska obsahu, kalkulací a umělé inteligence, že to budeme muset značně ořezat.

Jak velký vliv bude mít podobné ořezání na výslednou kvalitu hry je zatím nejasné. Většina projektu totiž stojí a padá právě na Nemesis systému, který se zdá být extrémně důležitým prvkem pro plnohodnotný zážitek. Doufejme tedy, že nám vývojáři odhalí více, než titul vyjde.

Váš názor Další článek: V březnu se na PS Plus možná dočkáme Tomb Raidera

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,