Shadow of Mordor je primárně vyvíjen pro next-gen konzole

Připravovaný výlet do Středozemě se rozhodně nebude držet zpátky. Titul se totiž primárně vyvíjí pro konzole nové generace, a až poté je upravován pro ty současné.
Shadow of Mordor je primárně vyvíjen pro next-gen konzole

Fanoušci se tak nemusí bát, že by byla hra ořezávaná jen kvůli verzím pro PS3 a Xbox360, bude to právě naopak. V rozhovoru pro IGN to prozradil Michael de Plater, design director studia. Mnohé herní prvky, které na PS4 a Xbox One budou využity naplno, budou zmírněny a ořezány pro konzole současné generace.

Soustředili jsme se na PS4 a Xbox One,“ řekl Plater. „Vyvíjíme především pro platformy nové generace, a poté děláme vše, co je v našich silách na té současné. Jsme si jisti, že některé prvky budou na obou generacích totožné. Myslíme tím základní mechanismy, souboje, stealth a pohyb po světě. To vše by mělo být stejné.

Middle-earth: Shadow of Mordor - Tolkienovský Assassin´s Creed

Middle-earth: Shadow of Mordor - Tolkienovský Assassin´s Creed

Úroveň detailů, variability a simulace herního světa už však bude o něčem jiném. Mluvíme především o systému Nemesis,“ dodal. „Příběh, hratelnost, to vše bude podobné. Nemesis je ale natolik velkým soustem z hlediska obsahu, kalkulací a umělé inteligence, že to budeme muset značně ořezat.

Jak velký vliv bude mít podobné ořezání na výslednou kvalitu hry je zatím nejasné. Většina projektu totiž stojí a padá právě na Nemesis systému, který se zdá být extrémně důležitým prvkem pro plnohodnotný zážitek. Doufejme tedy, že nám vývojáři odhalí více, než titul vyjde.

Nejnovější komentáře

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: komiksárna za vše…

Deadpool byl kdysi průlomem pro filmovou komiksovou scénu a Spider-Man se nyní snaží o to samé také na herním poli. Povedlo se?

4.  9.  2018 | | 14 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A