Shadow Warrior: ve jménu staré školy (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 9

Diskuze k článku

Milášek  |  14. 11. 2013 10:44

Hraju to 4 hodiny a nechápu nadšení přispěvatelů. Level design je stereotypně ubíjející. Hud ohavnej - jako vyhrabanej z koše. Charakter a atmosféra hry arkádovitě primitivní, a výčty úspěchů vlezle dotěrný a hru degradující do role stupidní automatový záležitosti pro přitroublý retardy.

|   |  Odpovědět
Stanixx  |  23. 10. 2013 09:50

Co to vykládáte? Jaký Rise of the triad? Remake? Kde kdy? Nikde jste o ničem nepsali.

|   |  Odpovědět
xind  |  23. 10. 2013 15:28

si blazen :) rise of the triad byla stara dobra hra of 3d realms myslim ze jejich posledni :) ale nejvetsi skoda ze v tomto nove shadow warior neni multiplayer ! to je mega chyba, multiplayer ve starem shadow byla bomba zabava !! snad to jeste doplni, jinak bomba hra uz jsem v 14 levelu z 17 a dobra zabava ! ale nekdy trochu tezsi se zorientpovat v tech levelech kdyz tam neni mapa.. jak kdysi

|   |  Odpovědět
Stanixx  |  24. 10. 2013 08:01

Asi jsem se špatně vyjádřil. Jsem třicátník a všechny zmiňované hry mám odehrané v době jejich premiér. Miloval jsem Dooma, Rotta, Duka, Blooda, Shadowa apod. Jen jsem byl poněkud překvapen, že se autor zmiňoval o Rottovy na webu, kde o něm není ani zmínka. Na ostatních webech mě recenze musely minout. Každopádně Rott vypadá jako propadák (nehrál jsem), Duke Forever jsem si s chutí odehrál a zamáčkl nostalgickou slzu, pokusy o znovuoživení Dooma se nepovedly vůbec, ale Shadow Warrior...ten se opravdu povedl na výbornou. Čekám už jen na oživení jedné ze svých nejoblíbenějších záležitostí: Blood.

|   |  Odpovědět
xind  |  16. 01. 2014 13:34

to jestli hrajes takove fps jak pises urcite skus blacklight retribution vychazi z blood a shadow warior, jedine poradne next gen na ps4 ale i pc , zadarmo! pripojte se ke klanu TOP ! ign xind

|   |  Odpovědět
zoro  |  22. 10. 2013 11:13

pro mě jednoznačně největší překvapení tohoto roku ... hra o které jsem ani neslyšel, že by měla vyjít ... čekal jsem že to bude s prominutím p*čovina, ale řikal jsem si tak to vyzkoušim ... a bum ... nabytá zábavná akce v ucházející grafice ... výborné efekty při bojích ... a hlavně originální záležitost ... mám rád fpska, která se něčím trošičku odlišují a shadow warrior tohle zvládl na výbornou díky kombinacím kláves při boji s katanou a vyvolávání tak různých magických útoků ... navíc skilly a powery a vylepšování zbraní ... hutní dobře vypadající bossové ... no prostě lahůdka .... neskutečně zábavná hra ... kam se hrabe třeba takové Crysis 3 - sice to vypadá úchvatně, ale po herní stránce už mě to prostě tak nebavilo, ale to je čistě můj subjektivní názor .... z poslední doby mě takhle bavil snad jen Call of Juarez: Gunslinger a Bioshock Infinite ...

|   |  Odpovědět
lp  |  22. 10. 2013 08:09

vysoká obtížnos? ta lze snad nastavit?