Shadowbane - další MMORPG

Když se tak dívám nazpět a počítám, kolik už jsem na internetu zahlédl nových masivně multiplayerových projektů, začínám se obávat, zda se všechny ty přeohromné on-line světy vůbec kdy podaří zaplnit. Ano, samozřejmě, počet uživatelů internetu stále řadově narůstá, ale ne všichni si chtějí hrát. Někteří na to prostě nemají, jiné to jednoduše nebaví.
Shadowbane - další MMORPG

Když se tak dívám nazpět a počítám, kolik už jsem na internetu zahlédl nových masivně multiplayerových projektů, začínám se obávat, zda se všechny ty přeohromné on-line světy vůbec kdy podaří zaplnit. Ano, samozřejmě, počet uživatelů internetu stále řadově narůstá, ale ne všichni si chtějí hrát. Někteří na to prostě nemají, jiné to jednoduše nebaví. Vezměme si kulaťoučké číslo sto - sto masivně multiplayerových her. Řekněme, že každá z nich bude mít kapacitu 10 000 hráčů. To vychází, hmmmm, asi 1 milion lidí, není-liž pravdou? A teď mi někdo prozraďte, zda je to reálné, či není?

Hups, to jsem ale trochu odbočil od tématu dnešního článku. Ale opravdu jen malounko. Protože další připravovanou masivně multiplayerovou on-line RPG je Shadowbane. Já to nevydržím, a ještě se na chvíli vrátím k tomu milionu - to je samozřejmě velmi ošemetné číslo, jelikož hra může mít sice limit desetitisíce hráčů najednou, ale zaregistrován jich může být klidně dvojnásobek, protože je velice nepravděpodobné, že se někdy všech 20 000 najednou připojí.

ShadowbaneShadowbane

Shadowbane

Ale teď už konečně k tomu Shadowbanovi. V jistém smyslu bude revoluční. A to ve smyslu cechu - dnešní multiplayerové hry jsou založeny stále spíše na jednotlivcích, ačkoliv samozřejmě různá bratrstva, cechy, a podobně, jsou také dosti častá. Stále ale máte možnost přežít i jako jedinec. Právě to bude v této hře od vývojářů Wolfpack Studios velmi, velmi obtížné, ba dokonce téměř nemožné. Ihned ze začátku tedy budete nuceni se k nějakému společenství přidat. A pak teprve začne ta pravá zábava. Každé společenství může obsadit město. V takovém městě se dá dělat spousta věcí - nakupovat zbraně, štíty, a jiné vybavení. Taktéž se lze ve městě narozdíl od volné přírody docela rychle opít. Čím déle si bude společenstvo město vydržovat, tím lepší budou tamní kováři, hospodští, apod., tím lepší tedy budete mít vybavení a tím menší kocovinu po nadcházejícím ránu. Tvůrci hry byli ovšem natolik geniální, aby do hry implementovali onu překrásnou vlastnost, že měst bude vždy méně než cechů. Důvod je myslím zřejmý. Takové dobývání řádně vyvinutého města prý může trvat i několik dní, a to v reálném čase! Dovedete si něco takového představit?

Další pěknou vlastností bude možnost kout nejrůznější pikle ve vztazích mezi společenstvy. Jednoho pošlete tam, druhého tam, třetímu řeknete, že o něm druhý řekl tohle, a už se jen díváte, jak se po bojišti rozléhá křik bojujících a sténání raněných.

Nelze samozřejmě zanedbat RPG část hry. Na výběr bude obrovská paleta různých druhů postav, a to jak již klasických zaběhaných ras (trpaslíci, elfové, lidé a další), tak i podivnosti jako kentauři, minotauři, iroquois (okřídlení lidé, kteří budou opravdu moci létat) a prý dokonce i jacísi podvodníci ... ehm, tedy podvodní živočichové, kteří budou mít svou vlastní rozlehlou podvodní říši (že by spleť tunelů pod bankami?). Bude 21 tříd a až 53 podtříd kterak budete moct dále definovat svého avatara.

Hra nebude jednolitá, jak se dnes pomalu stává módou, ale bude rozdělena na jednotlivé (velice odlišné) světy - což je u fantasy RPG myslím poměrně výhoda - které každý pojmou několik tisíc hráčů.

Nezbývá tedy než se těšit a tiše čekat.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Project NVRX: Grand Theft Auto 5 ještě nikdy nevypadalo lépe

Project NVRX: Grand Theft Auto 5 ještě…

Grand Theft Auto 5 dostává grafické modifikace takřka každý měsíc. Nyní máte před sebou špičku současné tvorby - Project NVRX.

4.  11.  2017 | | 10 N/A
Need for Speed Payback: nedostatečně rychle a zběsile (recenze)

Need for Speed Payback: nedostatečně r…

Po menší přestávce jsme se konečně dočkali dalšího dílu série Need for Speed. Prospěla závodům pauza stejně, jako novému asasínovi? To se dozvíte z naší recenze.

12.  11.  2017 | | 17 N/A
Call of Duty: WWII - válka se nikdy nezmění (recenze)

Call of Duty: WWII - válka se nikdy ne…

Call of Duty se po dlouhé době opět vrací na domácí půdu, přitom se ale snaží zůstat moderní. Jak mu to vychází?

6.  11.  2017 | | 9 N/A
Městská akce Watch Dogs je na PC zdarma, stahujte!

Městská akce Watch Dogs je na PC zdarm…

Pokud jste ještě nedali prvním dílu této série šanci, nyní už nemáte žádný důvod akci nevyzkoušet.

7.  11.  2017 | | 2 N/A
Playstation trofeje začínají mít smysl, dostanete za ně kredity

Playstation trofeje začínají mít smysl…

Pokud patříte mezi lovce trofejí na konzoli Playstation, vaše snažení dost možná nabere výraznější obrysy.

6.  11.  2017 | | 10 N/A
Microsoft rozjíždí časově omezenou nabídku bundlů konzole Xbox One S

Microsoft rozjíždí časově omezenou nab…

Slevová mánie začíná.

12.  11.  2017 |
Cosplay: Když se z holek stávají vysněné krásky z videoher

Cosplay: Když se z holek stávají vysně…

Svět videoher se již dávno vymanil ze svého virtuálního rámce a čím dál tím více se prolíná s naším reálným životem a to v mnoha ohledech. Je ve vzájemném propojení s literaturou, filmovou či hudební tvorbou a ovlivňuje též intersociální vztahy. Jedním z pozoruhodných fenoménů v tomto ohledu je stále populárnější cosplay.

9.  11.  2017 | | 31 N/A
Harry Potter se vrací, tentokrát s příchutí Pokémon GO

Harry Potter se vrací, tentokrát s pří…

Černá magie společně s Voldemortem se vrací na scénu.

10.  11.  2017 |