Shadowbane - další MMORPG

Když se tak dívám nazpět a počítám, kolik už jsem na internetu zahlédl nových masivně multiplayerových projektů, začínám se obávat, zda se všechny ty přeohromné on-line světy vůbec kdy podaří zaplnit. Ano, samozřejmě, počet uživatelů internetu stále řadově narůstá, ale ne všichni si chtějí hrát. Někteří na to prostě nemají, jiné to jednoduše nebaví.
Shadowbane - další MMORPG

Když se tak dívám nazpět a počítám, kolik už jsem na internetu zahlédl nových masivně multiplayerových projektů, začínám se obávat, zda se všechny ty přeohromné on-line světy vůbec kdy podaří zaplnit. Ano, samozřejmě, počet uživatelů internetu stále řadově narůstá, ale ne všichni si chtějí hrát. Někteří na to prostě nemají, jiné to jednoduše nebaví. Vezměme si kulaťoučké číslo sto - sto masivně multiplayerových her. Řekněme, že každá z nich bude mít kapacitu 10 000 hráčů. To vychází, hmmmm, asi 1 milion lidí, není-liž pravdou? A teď mi někdo prozraďte, zda je to reálné, či není?

Hups, to jsem ale trochu odbočil od tématu dnešního článku. Ale opravdu jen malounko. Protože další připravovanou masivně multiplayerovou on-line RPG je Shadowbane. Já to nevydržím, a ještě se na chvíli vrátím k tomu milionu - to je samozřejmě velmi ošemetné číslo, jelikož hra může mít sice limit desetitisíce hráčů najednou, ale zaregistrován jich může být klidně dvojnásobek, protože je velice nepravděpodobné, že se někdy všech 20 000 najednou připojí.

ShadowbaneShadowbane

Shadowbane

Ale teď už konečně k tomu Shadowbanovi. V jistém smyslu bude revoluční. A to ve smyslu cechu - dnešní multiplayerové hry jsou založeny stále spíše na jednotlivcích, ačkoliv samozřejmě různá bratrstva, cechy, a podobně, jsou také dosti častá. Stále ale máte možnost přežít i jako jedinec. Právě to bude v této hře od vývojářů Wolfpack Studios velmi, velmi obtížné, ba dokonce téměř nemožné. Ihned ze začátku tedy budete nuceni se k nějakému společenství přidat. A pak teprve začne ta pravá zábava. Každé společenství může obsadit město. V takovém městě se dá dělat spousta věcí - nakupovat zbraně, štíty, a jiné vybavení. Taktéž se lze ve městě narozdíl od volné přírody docela rychle opít. Čím déle si bude společenstvo město vydržovat, tím lepší budou tamní kováři, hospodští, apod., tím lepší tedy budete mít vybavení a tím menší kocovinu po nadcházejícím ránu. Tvůrci hry byli ovšem natolik geniální, aby do hry implementovali onu překrásnou vlastnost, že měst bude vždy méně než cechů. Důvod je myslím zřejmý. Takové dobývání řádně vyvinutého města prý může trvat i několik dní, a to v reálném čase! Dovedete si něco takového představit?

Další pěknou vlastností bude možnost kout nejrůznější pikle ve vztazích mezi společenstvy. Jednoho pošlete tam, druhého tam, třetímu řeknete, že o něm druhý řekl tohle, a už se jen díváte, jak se po bojišti rozléhá křik bojujících a sténání raněných.

Nelze samozřejmě zanedbat RPG část hry. Na výběr bude obrovská paleta různých druhů postav, a to jak již klasických zaběhaných ras (trpaslíci, elfové, lidé a další), tak i podivnosti jako kentauři, minotauři, iroquois (okřídlení lidé, kteří budou opravdu moci létat) a prý dokonce i jacísi podvodníci ... ehm, tedy podvodní živočichové, kteří budou mít svou vlastní rozlehlou podvodní říši (že by spleť tunelů pod bankami?). Bude 21 tříd a až 53 podtříd kterak budete moct dále definovat svého avatara.

Hra nebude jednolitá, jak se dnes pomalu stává módou, ale bude rozdělena na jednotlivé (velice odlišné) světy - což je u fantasy RPG myslím poměrně výhoda - které každý pojmou několik tisíc hráčů.

Nezbývá tedy než se těšit a tiše čekat.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Herní projekt AQP City: když chcete GTA bez GTA

Herní projekt AQP City: když chcete GT…

Grand Theft Auto porodilo nespočet klonů, více i méně úspěšných. AQP ale vypadá jako zcela nový level.

včera |
8 největších herních zklamání roku 2017

8 největších herních zklamání roku 201…

Minulý rok přinesl hromadu skvělých her, bohužel však také mnoho zklamání. Těchto osm nás zamrzelo nejvíc.

9.  1.  2018 | | 9 N/A
10 největších herních překvapení roku 2017

10 největších herních překvapení roku …

Každý rok nás něčím zklame, zároveň však mnoha věcmi příjemně překvapí. Rok 2017 byl pro herní svět plný překvapení.

11.  1.  2018 | | 3 N/A
Hry roku 2018: pecky, na které se vyplatí zaostřit

Hry roku 2018: pecky, na které se vypl…

Musíte uznat, že minulý rok byl po herní stránce opravdu nabitý. Rok 2018 by ale snad mohl ten loňský ještě předčit. Některé z očekávaných pecek jsme pro vás vybrali, abyste se s námi měli na co těšit.

17.  1.  2018 |
Nové hry i na slabém počítači: Vyzkoušejte zdarma Geforce Now pro PC

Nové hry i na slabém počítači: Vyzkouš…

Společnost Nvidia představuje konečně i na PC službu GeForce Now, která vám dovolí hrát i ty nejnovější hry na slabších počítačích.

8.  1.  2018 | | 3 N/A
Playstation 4 v roce 2018: nejočekávanější hry platformy

Playstation 4 v roce 2018: nejočekávan…

Sice jste si u nás nedávno mohli přečíst o očekávaných hrách, tím ale ani zdaleka nekončíme. Letošní rok toho totiž přinese mnohem více než by se mohlo zdát. Začneme s tím, co se v tomto roce dostane na konzoli Playstation 4.

6.  1.  2018 |
Nejprodávanější hry roku 2017, které provětraly peněženky

Nejprodávanější hry roku 2017, které p…

Zajímá vás, které hry byly v loňském roce co do prodejnosti nejúspěšnější? My jsme to zjistili za vás.

15.  1.  2018 | | 3 N/A
DAKAR 18 budou pouštní závody v otevřeném světě pro PC, PS4 a Xbox One

DAKAR 18 budou pouštní závody v otevře…

Pokud jste fandové světového závodu Dakar a rallye vám také není cizí, rozhodně zaostřete na připravovaný projekt.

12.  1.  2018 | | 4 N/A