Pokud by k tomu ale někdy došlo, neměli byste očekávat další Call of Duty.
Shigeru Miyamoto, známý herní designér a tvůrce Maria, Zeldy či Donkey Konga, by v budoucnu rád vytvořil first-person střílečku. Líbí se mu idea, že se pohybujete v 3D prostoru a vše sledujete vlastníma očima, nicméně jak prozradil dále, zřejmě k takové hře nikdy nedojde. Nemá zkrátka čas.
„Ve skutečnosti bych rád vytvořil first-person střílečku,“ řekl Miyamoto v rozhovoru pro Kotaku. „Jenže na to nemám čas.“
„Spíše než otázka, jaký druh zbraně mám nebo jaký efekt má na určitého nepřítele, mě na first-person střílečkách zajímá jejich struktura. Mít kolem sebe 3D prostor, ve kterém teoreticky jste a ve kterém se můžete rozhlížet a chodit – zvláště pokud máte po ruce dalšího člověka – to je pro mě zajímavé.“
Zmínil příklad, kdy se dva hráči pohybují po světě pomocí Wii U gamepadů. „To by byla nepochybně obrovská zábava. Pokud by tohle dělali dva lidé ve stejné místnosti, mohli by tak být součástí velmi zábavného a unikátního herního zážitku.“
I když se to příliš neví, má už Miyamoto s first-person hrami trochu zkušeností, vždyť to byl právě on, kdo lidem v Retro Studios navrhl, aby z Metroid Prime udělali FPS. V tomto stylu se také měla nést The Legend of Zelda: Ocarina of Time, jenže vývojový tým si to nakonec rozmyslel a zvolil osvědčený pohled třetí osoby.