Silent Hill 3: první dojmy – všechno je jinak aneb vrchol trojúhelníku úchylnosti

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 9

Diskuze k článku

Makro  |  04. 06. 2003 09:32

Tak jsem to dohral. Grafika moc pekna, atmoska taky. Ale je to nejaky kratky. Na normal akce i riddles mi to trvalo prosim pekne 3 a pul hodinky herniho casu (s minimem vraceni se a bez jakehokoli navodu!!!). To je nejak malo malo malo... To SH2 byl mnohem delsi a i s hlavnim hrdinou se clovek tak nejak vice identifikoval... Jinak doporucuji neprustrelnou vestu, pokud jsem ji mel oblecenou, tak jsem jednak stihal utect pred monstry a druhak jsem vydrzel tak 10 az 15 hitu nez to chtelo lektvar...

 |   |  Odpovědět
Martin Jakl  |  06. 06. 2003 17:10

Nezapomen, ze SH3 do cisteho casu pocita opravdu jenom cisty cas, kdy hrajes. Tzn. bez cut-scenes, koukani do mapy, cteni apod. SH2 pocitala veskery cas.

 |   |  Odpovědět
Chumbaba  |  31. 05. 2003 15:09

Já jsem zatím SH3 hrál jenom u známých v obchodě a vypadá krásně. Dojem z něj mi připadl úplně jiný než z dvojky, všude spousta barev, vysoká monstra, radost pohledět. Jenom se mi nelíbilo, že se mrtvoly velkých monster dají "odstrkávat", to vypadá divně.

Ale asi nejpůsobivější ze všeho mi připadla krabička, která vypadá jako leták UNICEF proti týrání dětí nebo jako obrázek z reportáže TV nova o nějaké ošklivé domácí tragédii (vypila sestřičce sunar a ... znáte to). Viděl jsem několik zákazníků, kteří jenom při pohledu na krabičku prohlásili, že si nejsou jistí, jestli na trojku budou mít

K těm počítačům a konzolím - taky nezapomínejme, že hry na PC mají strašně moc nastavení, rozlišení, funkce 3D karet, dohled, detaily, mlhy atd., takže těžko říct, jak vlastně PC verze doopravdy "vypadá" - vypadá tak, jak ji navrhli autoři na ultra nabušených strojích (všechno ON), nebo tak, jak si ji zahraju já doma? Na PSX2 si autoři takhle pomáhat nemůžou - to, co předvádějí na veletrzích, musí potom mít i spotřebitel doma, protože všichni mají stejnou konfiguraci. V tomhle jsou konzole sympatické - co vidíš, to dostaneš.

 |   |  Odpovědět
Keitaro  |  28. 05. 2003 23:40

>>> Společně s celkovou kvalitou grafiky mne toto zasekávání přesvědčilo, že tohle je to ono: lepší už to na PS2 nebude.

Eh... Viem co-to o hw PS2 a preto sa odvazujem tvrdit ze nemas pravdu ;)  Spomen si ked budes hrat nejaku novu pecku, povedzme MGS3 alebo FF12! ;)  Apropo, chapem ze si z grafiky mnohych novych hier uneseny (aj ja ;) ) ale je blbost tvrdit ze toto je maximum... A tie slowdowny... no, pozri sa na ****** (dosad lubovolnu hru na PS2 ktora obcas slowdowny ma - a nieje ich zas tak malo, aj ked spomedzi ostatnych systemov najmenej) ... Som si isty ze budeme este vidiet lepsiu grafiku ako SH3... Proste aj ked Sh3, Resi4 alebo Halo2 vyzeraju peckovo, nepochybujem ze budu lepsie... (aj ked u Xbox som si tym vazne nie isty lebo som ho mal isty cas doma a kazda hra tam ma znacne slowdowny (plus slabych 30fps, su vynimky - DOA3/DOAXBV) ale take Halo ma slowdowny uz ked sa pozries do praobycajneho ohna   O GCN sa nevyjadrujem pretoze doma som ho nemal (aj ked som tam vela hier hral)... Kazdopadne si myslim ze Resi4 vyzera super ale nieje to ziadny zazrak (minimalne technologicky)

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  29. 05. 2003 12:13

Hmmm, já si myslím, že lepší už to opravdu nebude  Postavy v SH3 mají tak detailní obličeje a prostředí je tak fotorealistické, že se a) divím, že to takhle může vypadat na televizi b) když si představím HW nároky, aby to na PC mohlo vypadat takhle, nechápu jak to ta PS2 s tak malou pamětí dokáže. Nedávno jsem na tohle téma vedl docela vášnivou debatu v redakci a shodli jsme se na tom, že PS2 je právě teď na zenitu své úspěšnosti a výkonu - právě v tomto okamžiku se na nás řítí nejlěpší hry z celého života konzole (SH3, MGS3, FFX-2) a i když později ještě přijdou 1 - 3 bomby (FF XII, GT 4), po tomto roce se již bude PS2 pomalu zadýchvávat ve srovnání s tím, co nám bude předvádět (především) PC konkurence...

Upřímně si myslím, že tohle je velmi realistické zhodnocení situace

 |   |  Odpovědět
Keitaro  |  29. 05. 2003 23:40

Mno, ja to vidim pre konzole trochu svetlejsie ale kazdopadne je jasne, ze PC zacina naberat navrch, co je pochopitelne. Ale myslim ze PS2 ma stale este nejaky potencial a myslim ze vacsi ako konkurencia... (vratane GCN)

 |   |  Odpovědět
Cvok  |  30. 05. 2003 12:30

Souhlasím s tebou, ale zajimalo by mne kde konzole berou ten potenciál - že by optimalizace. Mám jen PC a žádná konzole mi nechybí, asi proto, že málo hraju a když, tak jen FPS nebo strategie. PC získá přesilu v grafice, PS3 to vyrovná a tak to pude věčně.

 |   |  Odpovědět
Martin Zavřel  |  30. 05. 2003 13:40

Jo optimalizace... před nějakou dobou o tom byl hezký článek v Levelu: jde o "Technologickou oprátku", jak hezky napsali - vývojáři hardware se stále předhánějí v tom, kdo udělá lepší a výkonnější procesor, grafiku, zákoladovku a vybuzují tak tvůrce her k využívání všech těch úžasných možností, což jim paradoxně trochu ulehčuje práci. To na PS2 mají předem daný systém a musí svou hru naprogramovat tak, aby jej využila naplno - to znamená aby vypadala co nejlépe při co nejmenší zátěži systému. Takže zatímco na PS2 jsou hry opravdu "vychytané", na PC je to prostě o tom pořídit si víc paměti / novou grafiku, protože vývojáři byli líní svůj produkt vymazlit tak, aby běžel na čemkoliv (což neplatí u Half-Life 2, zdá se, stejně jako u českého titulu Korea )...

 |   |  Odpovědět
Keitaro  |  30. 05. 2003 23:17

Mna to tiez zaujimalo - precital som dokumentaciu k PS2 a uz viem kde   Poviem ti to asi tak, ze Sony to malo SAKRA dobre premyslene a pripravene na jej 5 rocny cyklus. Prave preto tvrdim ze si myslim ze dokonca ani SH3 este nevyuziva PS2 uplne nafest a uvidime este nieco lepsie (zeby FF12 alebo Dragon Quest 8? :D, nehovoriac o zatial totalne zahadnom Chrono Break :) ) 

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor