Silent Hill 8, 3D technologie a další na Game Access

Už příští týden začíná konference pro všechny příznivce herního světa. Pokud se zajímáte o vývoj, média, či hry obecně, přijďte na Game Access.

Game Access Summit (Game Access) je nová mezinárodní konference herních vývojářů a příznivců elektronické zábavy. Začátkem října se Brno stane hostitelem akce, jejíž hlavním účelem je vzdělávat, inspirovat, a rozvíjet kreativní myšlení vývojářů počítačových, konzolových, ale i mobilních her.

game-access.jpg

Game Access je ideálním místem pro setkání všech nadějných, ale i profesionálních programátorů, grafiků, designérů, skladatelů, manažerů či producentů, které zajímá budoucnost herního vývoje, a chtějí veřejnosti dokázat, že i herní tvorba je neoddělitelnou součástí umění. Výrazný prostor je věnovaný i fanouškům, které fascinují hry a chtějí nahlédnout do světa vývojářů interaktivní tvorby.

Desítky expertů a nadějných amatérů se postarají o dvojdenní program plný přednášek, workshopů, diskuzí a prezentací z celého spektra vývoje her. Nezávislé herní týmy a studia představí svoje nejnovější tituly, některé i s možností vyzkoušení naživo.

Konference se koná v Brně, v prostorách prestižního hotelu International**** ve dnech 1.10. a 2.10.

Současně s hlavní linií konference probíhá Game Access Mobile, akce zaměřená na vývoj her pro mobilní platformy.

Konference se koná v prostorách prestižního hotelu International****, přímo pod Špilberkem, ve dnech 1.10. a 2.10., od 16:00 na místě začíná registrace návštěvníků s tím, že od 17:00 začínají první prezentace projektů. Více informací a registraci najdete na stránkách Game Access.

5 tipů na atraktivní přednášky


Celé dva dny budou plné zajímavého obsahu a určitě si z kompletního programu každý vybere, co ho zaujme. My teď zkusíme vybrat ty, které podle nás budou rozhodně stát za to.

Pátek 20:00

O historii Vatra Games a novém dílu série Silent Hill

Marek Berka | lead designer Vatra Games
Petr Benýšek | lead programmer Vatra Games
 
Na této přednášce se dozvíte jak se nám podařilo vzniknout, přežít dětské nemoci a začít pracovat na dvou projektech pro Xbox360 a PS3 nad technologií UnrealEngine 3. V druhé části se můžete těšit na několik nových informací o hře Silent Hill.

Sobota 9:30

Rush’N Attack: Ex-Patriot
 
Alexander Sila | senior producer Vatra Games
Viliam Korbel | lead designer Vatra Games

Přijďte si zahrát Beta verzi naší právě dokončované arkády, remaku úspěšné arkádové hry Rush’N Attack z roku 1985, známé také pod názvem Green Beret. Dozvíte se také spoustu zajímavostí o hře a jejím vývoji přímo z úst vývojářů z Vatra Games.

Sobota 11:30
 
Writing & Designing Games for the Horror Genre

Brian Gomez | design director Vatra Games

Brian Gomez, design director of the next Silent Hill and co-creator of Clive Barker's Jericho presents a discussion of the horror game genre and the challenges of writing and designing games for this difficult genre. He will share techniques and lessons learned from working on such games as Silent Hill, Jericho, and Alone in the Dark, including... • ...ways to build player tension and apprehension. • ...how to design monsters and supernatural threats. • ...adapting techniques from horror films to an interactive medium.

Přednáška bude v angličtině.

Sobota 15:00

AlternativA - Road to/from perdition

Miloš Jeřábek | technical design lead 2K Czech
Jan Pilný | lead scripter First Reality
Jakub Bedecs | lead designer Fineway Studios

Postmortem teamu First Reality, zamyšlení se nad problémy vzniku teamu a vývoje hry AlternativA s globálním pohledem na nezávislé herní vývojáře, postupem vzniku scénáře, teamu až po komunikaci s distributorem a samotného vývoje.

Sobota 19:15

Epilogue – interaktivní diskuze o herním průmyslu

Martin Bach | vice president AHP, ex editor-in-chief Level
Petr Poláček | freelancer, ex editor-in-chief Level
Karel Kališ | editor-in-chief Doupě
Jan Vrobel | editor Score

Váš názor Další článek: Víkendová herní polévka 37/2010

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,