Sim City 3000 Unlimited - chutná nastavovaná kaše lépe?

Maxis opravdu ví, jak z hráčů dokonale ždímat peníze. Sim City 3000 nebylo zas až tak odlišné od svého předchůdce, a přeci to byla druhá nejprodávanější hra roku 1999 v USA (mno, ehmmm...). A tu si Maxisáci usmysleli, že k SC3000 udělají jakýsi "dodělek". Nikoliv datadisk, jak by asi každý čekal, ale kompletně novou hru. Tedy pod takovým označením ji aspoň zmiňují. Jenže atributy má přesně datadiskové - nové budovy, nové scénáře, nové pohromy a k tomu trocha nové grafiky. Schválně, kolik lidí si něco takového koupí.
Sim City 3000 Unlimited - chutná nastavovaná kaše lépe?
Maxis opravdu ví, jak z hráčů dokonale ždímat peníze. Sim City 3000 nebylo zas až tak odlišné od svého předchůdce, a přeci to byla druhá nejprodávanější hra roku 1999 v USA (mno, ehmmm...). A tu si Maxisáci usmysleli, že k SC3000 udělají jakýsi "dodělek". Nikoliv datadisk, jak by asi každý čekal, ale kompletně novou hru. Tedy pod takovým označením ji aspoň zmiňují. Jenže atributy má přesně datadiskové - nové budovy, nové scénáře, nové pohromy a k tomu trocha nové grafiky. Schválně, kolik lidí si něco takového koupí.

Nové budovy představují dvě nové kolekce - evropská a asijská. Celkový počet budov tak stoupne ze 489 na 839. Také počet oblíbených "landmarků", unikátních budov, stoupne v počtu na přibližně 100. Změna vzhledu budov nebude mít žádný vliv na samotnou hru - asijský obytný komplex bude mít stejnou spotřebu proudu a bude stát stejně dolarů jako evropský či americký.

Scénáře budou v SC3000 novinkou. Herní kmeti si jistě vzpomínají na scénáře ze SC2000, jako odstraňování znečištění, zastavování ohně či zneškodňování monstra. V SC3kU bude přítomen editor scénářů (kterým si bude možné vyrábět vlastní propracované scénáře) a spolu s ním i 13 scénářů připravených lidmi v Maxisu. Některé z nich vypadají docela zajímavě - např. zajistit pád berlínské zdi, snížit kriminalitu v Moskvě roku 2065 a další.

Nové pohromy zahrnují toxické zamoření, hmyzoidy, a několik dalších. Nic příliš fascinujícího. Novosti v grafice představuje různorodost terénu - v SC3k byl neustále na očích onen zelený, ohraný, hnusný. Teď si budete moct vybrat z podzimní, zimní, pouštní a "planinovité" grafiky. Opět to však nebude mít absolutně žádný vliv na samotnou hru.

Skalní fanoušci si také údajně přímo vyžádali nový, do detailu vypracovaný editor budov, díky kterému bude možné navrhovat vlastní komplexní stavby, umísťovat na ně a kolem nich vlastní nápisy, vlaječky, prostě hračka pro "megalomany".

Konec května by měl být časem vypuštění Sim City 3000 Unlimited na světlo světa.

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: komiksárna za vše…

Deadpool byl kdysi průlomem pro filmovou komiksovou scénu a Spider-Man se nyní snaží o to samé také na herním poli. Povedlo se?

4.  9.  2018 | | 14 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A