Skokem k zábavě aneb vzestupy a pády herní periferie Kinect

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 13

Diskuze k článku

onik81  |  23. 12. 2015 11:12

Milo & Kate nikdy nevyšlo a projekt byl ukončen. Nemohl tedy zpopularizovat Kinect. Autor článku by se měl nastudovat fakta, než napíše bláboly. Zase tolik se toho kolem Kinectu nestalo.

 |   |  Odpovědět
Jaroslav Petřík  |  23. 12. 2015 11:28

Dostudováno, opraveno. Díky

 |   |  Odpovědět
Aeyesi  |  23. 12. 2015 11:06

Mě se to jeví tak ,že nic z toho neporazí PS VR, Hromady vývojářů připravují hry pod pokličkou a technicky je to 10x vyspělejší narozdíl od xboxáckého virtálního obýváku.

 |   |  Odpovědět
vasheg  |  23. 12. 2015 08:25

Nejdulezitejsi neni zmineno a to je obrovske zpozdeni,lag,ktery kinect ma.
S Wii se to neda vubec srovnat.

 |   |  Odpovědět
onik81  |  23. 12. 2015 11:10

Měl jsem kinect na X360 a o lagu nelze moc mluvit. Odezva byla dostatečná na rychlé hry. One verzi jsem nezkoušel, ale dá se čekat, že bude o poznání lepší.

 |   |  Odpovědět
M.  |  23. 12. 2015 17:01

Ale u Wii i PS move musite porad drzet v ruce vibrator hosi. Lag bude u techto zarizeni jeste asi dlouho pac jediny zpusob jak ho odstranit je ze bude kinect predpovidat co udelate...

 |   |  Odpovědět
Mraca  |  23. 12. 2015 08:02

V článku chybí jedna kategorie her a to fitness. Na 360 to byla série your shape, či nike fitness která doplňovala kinect i měřičem tepu na ruce. Na one je to xbox fitness. Právě tento segment ukazuje v čem je kinect unikátní s každodenním využitím. Kinect sleduje váš pohyb vyhodnocuje jestli cvičíte správně a radí co dělat lépe. Zjistí jestli se neflákáte a dokáže z obličeje přečíst váš tep.

 |   |  Odpovědět
avatar
23. 12. 2015 23:04

Snímač tepu mělo i EA Sports Active 2 a bylo to fakt super. Vlastně to ani nebylo moc drahé.

 |   |  Odpovědět
Jan  |  23. 12. 2015 06:30

Ako periferia je Kinect zaujimavy, ale podla mna je to najvacsi fail Xboxu. Na PS Move sa nechyta. MS sa skor mal uberat tymto smerom.

 |   |  Odpovědět
avatar
23. 12. 2015 23:02

Nechytá? Snad naopak, ne?

Nutnost mít v ruce nějakou kravinu (která může kdykoliv vyletět z ruky) je otravná, ale hlavně se dá mnohem snadněji "podvádět", stejně tak u Wii. Není potřeba se hýbat celý, ale jen mávat ovladačem tak, jak si přeje hra.

Kinect je super věc, pokud se chcete donutit hýbat. Wow effect třeba u mě byl obrovskej, vydržel jsem taneční (mám raději Dance Central, který skutečně učí tančit, Just Dance je jen taková party blbůstka) a pohybové (EA Sports Active 2 se snímačem tepu, Your Shape: Fitness Evolved, atd.) docela dlouho, než mě to omrzelo.

 |   |  Odpovědět
avatar
23. 12. 2015 00:25

Díky za zajímavý článek, ale ocenil bych, kdyby redaktor, který je placený za psaní článků, zvládal správné uvozovky („ a “), nikoliv dvě čárky (,,) místo spodních uvozovek (Alt+0132, není zač). Ostuda.

 |   |  Odpovědět
ZdeněkB  |  23. 12. 2015 00:38

Lisk!!!

 |   |  Odpovědět
avatar
23. 12. 2015 22:57

Nebudu se přetvařovat, sám používám "tyto" nesprávné uvozovky a u ostatních je toleruji. Ale hrozně mě irituje, když někdo chce psát mermomocí ty spodní, když je napsat neumí, a narve tam ty dvě čárky... To je počítačová negramotnost nejhrubšího zrna.

Měl jsem za to, že zive.cz běží na WordPressu, ten umí "tyto" uvozovky převádět na správné dle locale dané instalace, takže není třeba se s tím nějak sr*t.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor