Smrt z Dead Island nejen v obrazech

Uplynuly takřka dva měsíce od ohlášení survival hororu Dead Island od polského týmu Techland, z jehož produkce pocházejí kvalitní, nicméně nijak přelomové akce Chrome nebo Call of Juarez. V nynějším projektu minimálně přelomí vaz hráči všudypřítomné zombie. Hlavní hrdina se ocitá na tropickém ostrově, kde měl se svou ženou strávit líbánky, ale jak už to tak pod vedením zákeřných scénáristů bývá, plány zkomplikuje pád letadla, únos dívky a krvavá výprava za jejím zachráněním. Právě nyní byly oživeny oficiální stránky hry na adrese http://www.deadislandgame.com/ ukazující první záběry ze hry, jež překvapuje detailním zpracováním zombií.

  

Artworky již v minulosti odhalily komplexní prostředí s pustou džunglí a ještě více zneklidňujícími chodbami hotelů a občanských budov se stěnami potaženými krvavým povlakem. Jelikož obsah survival hororu je definován již od vydání prvního dílu ságy Resident Evil, Dead Island se pokusí zapracovat na drobnostech. Autoři vypichují zejména maximálně realistický styl boje, jenž bude využívat fyziky hlavní postavy a zaměří se zejména na boj nablízko – ostatně bojovat by hráč měl pomocí čehokoliv, co se mu v dezolátním okolí dostane pod ruku. Navíc budou postavy vizuálně reagovat na poškození, budou jim přibývat šrámy přesně na místech, kam dopadne drtivá rána apod. Ačkoliv to v kontextu s nemrtvými zní komicky, slíbena je umělá inteligence vyznávající spolupráci ve skupinách a obecně celý žijící ekosystém ostrova. Dead Island má vyjít příští rok.

  

 

Související informace (Dead Island):
Platforma: PC, Xbox 360
Žánr: Survival horor
Výrobce: Techland (
http://www.techland.com)
Vydavatel: Zatím není
Homepage:
http://www.deadislandgame.com/
Předpokládané datum vydání: 2008