Snowdrop engine je ve vývoji už 5 let, tvrdí vývojáři

Grafický engine nové generace, který studio Massive Entertainment využívá pro svůj projekt The Division, byl ve vývoji velmi dlouhou dobu.

Na enginu se pracovalo dlouhých 5 let, což prozradil brand art director Rodrigo Cortes v jednom z nových rozhovorů.

S prácemi na Snowdrop enginu jsme začali velmi brzy, v zásadě před pěti lety, kdy jsme přemýšleli o tom, co nás v nové generaci čeká a na jaké výzvy můžeme narazit při vývoji herního projektu,“ řekl Cortes v rozhovoru pro GamerHubTV. „Jsme ve Švédsku, takže nemáme obří týmy a neděláme hry, které by si přední studia mohla dovolit. My jsme chtěli vytvořit AAA titul, který by se měřil s těmi největšími hity průmyslu, a přitom zůstat relativně malým studiem.

Snowdrop engine tak byl vytvořen s tím, aby šlo o velmi jednoduchý a přitom extrémně propracovaný nástroj, který dovolí i malému studiu dělat „velké věci“. A když se podíváme na The Division, musíme dát vývojářům za pravdu.

Na rozdíl od EA, které se rozhodlo vyvíjet většinu svých interních titulů na jednotném enginu, jich má Ubisoft v rukávu hned několik. AnvilNext ze série Assassin’s Creed, Dunia z Far Cry, Disrupt z Watch Dogs a nyní i Snowdrop z The Division. A to je hodně dobré.

Váš názor Další článek: Port akce Batman: Arkham Origins Blackgate ve startovním traileru

Témata článku: , , , , , , , , , ,