Soldier – legie zkázy

Soldier je původem akční sci-fi film z roku 1998, v němž si snažili nakopat vzájemně zadky Kurt Russel a Jason Scott Lee, zatímco všech pět diváků v kině se u této vydařené taškařice dobře bavilo. Jako by toho nebylo málo, dočkáme se už brzy téhož ve stejnojmenné akční, explozivní a nepochybně drsné hře.
Soldier – legie zkázy
Paul Anderson je chlapík, který velice osobitým způsobem převedl na filmové plátno legendu všech legend – slavnou hru Mortal Kombat. Byl to úspěch, takže mu byl po čase nabídnut projekt Soldier, vznikající na motivy románu Roberta Heinleina. Po řadě peripetií se nakonec v hlavní roli Žoldáka nechtěně uvězněného na madmaxovsky zpustlé planetě objevil namísto Keanu Reevese energií a nadšením nabitý Kurt Russel a hořce zplakal nad výdělkem. To, co totiž Paul Anderson ze Žoldáka uplácal, se nedá nazvat jinak než BIG SHIT. A když si někdo vezme Big Shit za inspiraci, je na čase být ve střehu.

Akční third-person Soldier vzniká právě podle výše jmenovaného díla ze „zlatého“ fondu americké kinematografie a to co nabídne, je už od pohledu obyčejný standard. Na zcela zdevastované planetě se tak vžijete buď do role vojáka Todda a nebo do role rebelky Sandry, přičemž nepřítel bude vždy stejný. Noví, umělí vojáci druhé generace, vyslaní na planetu za jediným účelem: zlikvidovat vás. Rozdíl ve hraní by měl spočívat v tom, že Todd bude využívat spíš hrubou sílu, kdežto Sandra spíš svoji pohyblivost a mrštnost. Zbrojní arzenál by měl odpovídat žánru hry a tak se můžete těšit na všechny klasické zbraně, samopaly, brokovnice, sniperskou pušku, raketomet, plamenomet, granáty a vůbec všechno co střílí, bouchá a zabíjí. Navíc se budou na planetě sem a tam povalovat i různé doplňující součástky, kterými budete moci zvyšovat nejen dostřel a účinnost svého „nádobíčka“, ale i doplňovat si životy nebo vylepšit zbroj – zkrátka, protivníci z vás budou zoufalí, jak jste dobří a nepřemožitelní.

Soldier bude obsahovat dohromady patnáct misí, ve kterých by vás měly čekat úkoly typu zachraňování rukojmí, zabíjení vojáků-žoldáků první generace, hledání technologií nebo pro změnu zase zabíjení vojáků-žoldáků druhé generace, případně ještě jejich psů, robotů a místních po planetě se pohybujících příšer. To vše náhodně rozmístěno v celkem pěti různých druzích terénu v kompletně 3D provedení. Na svědomí (doslova!) to celé mají vývojáři ze Sinister Games a vydání si na triko pro změnu vezme SouthPeak Interactive. Že to celé zavání stokrát použitým receptem bez sebemenší špetky vylepšení a inovátorství a že to vzniká podle ubohosti, která dělá akčním sci-fi filmům nic než ostudu, to je zřejmě autorům jedno. Ne, že by se z toho nakonec nemohla vyklubat dobrá hra pro milovníky hard-core akce, ale upřímně řečeno, moc tomu nevěřím. O svůj prostor na vašich harddiscích bude Soldier bojovat v srpnu 2000.

Nejnovější komentáře