Soldier aneb Žoldák

Než začnu, doufám, že jste právě teď alespoň částečně "v pohodě", jak se dnes s oblibou říká, protože jestli ne, nepokoušejte se raději číst dále. Mohlo by se stát něco ... neblahého.
Ti z vás, kteří se trochu zajímají o filmovou tvorbu a občas dokonce zavítají do kina si možná vzpomenou na podivnou scifárenskou slátaninu jménem Žoldák. Pokud nevzpomenou, je to jen dobře. Kurt Russel se tam totiž po plátně proháněl s jakýmsi megasuprametem a kovovou zdířkou v hlavě (nebo kdekoliv jinde) a samozřejmě kosil co mu přišlo do cesty, zatímco opravdový "film" zůstával ponořen kdesi v hnoji. Inu dobrý zážitek to prostě nebyl. Dokonce ani v USA si ho tamní vylízanci jaksi neoblíbili (možná jim tam chyběly rozhovory typu "miluju tě ... taky tě miluju"). Jedinými lidmi, kterým se film opravdu, opravdu líbil, byli asi chlapíci ze Southpeak Interactive. A protože se jim líbil ale OPRAVDU hrozně strašně moc, rozhodli se, že podle něj udělají hru. Jali se tedy pracovat na hře hodně ve stylu MDK, a protože měli zakoupenou licenci, nemuseli si dělat příliš starosti s příběhem. Ten se odehrává krátce po tom, co Kurt zachrání svět, jak jinak, a je dovezena, z neznámého důvodu, nová várka vojáků. Prý aby znovu zachránili svět (být Kurt, asi bych se z toho posr*>. Tvůrci se tedy soustředili spíše na samotnou hru, její vzhled a hratelnost. Tím lépe, samozřejmě, možná z toho dokonce Soldier nevyvázne tak špatně, ačkoliv 99% her vytvořených licencováním filmu byly naprosté paskvily.

Jak jsem již poznamenal, hra to bude hodně podobná MDK. Third person pohled, plno zbraní (kulomet, plamenomet, raketomet, plasmomety a další a další x-mety), možnost výběru ze dvou postav (!) a samozřejmě výborná grafika. Ta opravdu vypadá výjimečně dobře, to se jí musí nechat. Zda se bude hýbat s přijatelným frame rate už na P-II 300 se starým dobrým Voodoo 3, to je však otázka. Celkem by měla hra mít 15 levelů, které se budou odehrávat na nejrůznějších planetách v nejrozmanitějších prostředích kde budete bojovat proti nejvýstřednějším nepřátelům. No všechno to bude prostě úplně NEJ ;).

Shrňme to - dobře vypadající 3rd person střílečka s pochybným zázemím, ale teoreticky poměrně ucházející hratelností. Vyčkejme do srpna 2000.

Váš názor Další článek: Sound Blaster

Témata článku: , ,