Soldier aneb Žoldák

Než začnu, doufám, že jste právě teď alespoň částečně "v pohodě", jak se dnes s oblibou říká, protože jestli ne, nepokoušejte se raději číst dále. Mohlo by se stát něco ... neblahého.
Soldier aneb Žoldák
Ti z vás, kteří se trochu zajímají o filmovou tvorbu a občas dokonce zavítají do kina si možná vzpomenou na podivnou scifárenskou slátaninu jménem Žoldák. Pokud nevzpomenou, je to jen dobře. Kurt Russel se tam totiž po plátně proháněl s jakýmsi megasuprametem a kovovou zdířkou v hlavě (nebo kdekoliv jinde) a samozřejmě kosil co mu přišlo do cesty, zatímco opravdový "film" zůstával ponořen kdesi v hnoji. Inu dobrý zážitek to prostě nebyl. Dokonce ani v USA si ho tamní vylízanci jaksi neoblíbili (možná jim tam chyběly rozhovory typu "miluju tě ... taky tě miluju"). Jedinými lidmi, kterým se film opravdu, opravdu líbil, byli asi chlapíci ze Southpeak Interactive. A protože se jim líbil ale OPRAVDU hrozně strašně moc, rozhodli se, že podle něj udělají hru. Jali se tedy pracovat na hře hodně ve stylu MDK, a protože měli zakoupenou licenci, nemuseli si dělat příliš starosti s příběhem. Ten se odehrává krátce po tom, co Kurt zachrání svět, jak jinak, a je dovezena, z neznámého důvodu, nová várka vojáků. Prý aby znovu zachránili svět (být Kurt, asi bych se z toho posr*>. Tvůrci se tedy soustředili spíše na samotnou hru, její vzhled a hratelnost. Tím lépe, samozřejmě, možná z toho dokonce Soldier nevyvázne tak špatně, ačkoliv 99% her vytvořených licencováním filmu byly naprosté paskvily.

Jak jsem již poznamenal, hra to bude hodně podobná MDK. Third person pohled, plno zbraní (kulomet, plamenomet, raketomet, plasmomety a další a další x-mety), možnost výběru ze dvou postav (!) a samozřejmě výborná grafika. Ta opravdu vypadá výjimečně dobře, to se jí musí nechat. Zda se bude hýbat s přijatelným frame rate už na P-II 300 se starým dobrým Voodoo 3, to je však otázka. Celkem by měla hra mít 15 levelů, které se budou odehrávat na nejrůznějších planetách v nejrozmanitějších prostředích kde budete bojovat proti nejvýstřednějším nepřátelům. No všechno to bude prostě úplně NEJ ;).

Shrňme to - dobře vypadající 3rd person střílečka s pochybným zázemím, ale teoreticky poměrně ucházející hratelností. Vyčkejme do srpna 2000.

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejkrásnější konzolové hry: když na výkonu nezáleží (galerie)

Nejkrásnější konzolové hry: když na vý…

Kdo říkal, že na hezké hry potřebujete jen to nejvýkonnější PC?

15.  7.  2018 | | 5 N/A
DOOM: Desková hra - akční nářez na vašem stole (recenze)

DOOM: Desková hra - akční nářez na vaš…

Na poli počítačových her je DOOM skutečnou legendou. V této recenzi se ale podíváme na jeho mladšího deskoherního sourozence. Nutno říct, že rodinné jméno se mu ve světě deskových her podařilo adaptovat se ctí.

7.  7.  2018 | | 6 N/A
Rozšíření do KC Deliverance opět láká na krásy českých lesů

Rozšíření do KC Deliverance opět láká …

Je čas vrátit se do českých luhů a hájů a okusit krásy našeho středověku.

12.  7.  2018 | | 2 N/A
V Minecraftu postavíte cokoliv, podívejte se na Paříž z 19. století

V Minecraftu postavíte cokoliv, podíve…

Minecraft nás svými možnostmi nepřestává překvapovat. Nejzajímavější projekty jsou však stále ty, které simulují reálná města.

17.  7.  2018 | | 6 N/A
KC Deliverance: From the Ashes: znáte Jindru, všechno spraví! (recenze)

KC Deliverance: From the Ashes: znáte …

První DLC do Kingdom Come: Deliverance konečně spatřilo světlo světa a neslibuje málo. Máte se stát rychtářem a spravovat vlastní vesničku. Přesto nás DLC vůbec nenadchlo.

10.  7.  2018 | | 5 N/A