Soldier of Fortune 2 oficiálně oznámen!

Konečně je to tu! Dlouho kolovaly plamenné dohady o tom, zda se Activision rozhodne pro pokračování téhle slavné střílečky. Slavné nejen pro svou extrémní krvavost a detailně propracovanou "lidskou anatomii", ale také pro celkové technické zpracování. Před pár dny se vše vyjasnilo. Activision a Raven Software opět spojují své síly aby přinesli pařanům pokračování této dokonalé smažby.
Soldier of Fortune je právem nazýván jednou z nejinovativnějších first-person stříleček roku 2000. Druhé pokračování má samozřejmě přinést co nejvíce vylepšení. Má přijít s maximálně realistickým zpracováním, plném neutuchající akce, která bude kopírovat ostré, snad ještě více zkrvavené hrany nového velkolepého příběhu. To vše poběží na enginu Quake 3 Areny, takže o grafické zpracování se vskutku nikdo bát nemusí.

"Původní Soldier of Fortune si dokázal podmanit mnoho hráčů zejména díky neúprosné akci o velice odvážnému vyobrazení bojů." řekl Larry Goldberg, výkonný viceprezident Activision Worldwide Studios. "V pokračování chceme rozšířit hráčův zážitek o lepší modelování "poškození" protivníků, detailnější prostředí a silný důraz na realismus celé hry."

Hráči budou opět posazeni do role tvrďáckého Johna Mullinse, vojenského konzultanta, pracujícího pro přísně tajnou protiteroristickou organizaci známou pod názvem "Obchod" (The Shop). Náplň jednotlivých misí bude opět skutečně velice variabilní, od osvobozování rukojmích a sbírání informací až po mise typu "najdi a znič". Design levelů v SoF2 by měl umožnit hráčům využít hned několik způsobů jak hru dohrát, nikoliv pouze jeden předem daný a jediný správný. Například bude možné "do nich prostě jít" zbraněmi nejtěžšího kalibru, avšak s tím, že např. při osvobozování rukojmích může být některý z nich zraněn či dokonce zabit, na druhou stranu můžete využívat těch nejmodernějších tichých zbraní, které zabíjejí extrémně rychle a snad i téměř bezbolestně. V tomto případě může být protiváhou čas.

Lokace, ve kterých se všechna nová dobrodružství mají odehrávat budou skutečně různorodá, jmenujme např. Kolumbii, Hong-Kong, Kamčatku, nebo, a teď pozor, Prahu. Skutečně, naše město stověžaté je jak se zdá pro mnohé herní tvůrce (a jistě nejen je) prostě neodolatelné (vzpomeňme upírskou mlátičku Vampire The Masquerade: Redemption), a navíc tu možná hraje roli i fakt, že první Mission Impossible, slavný to špionážní snímek (jehož nevalné druhé pokračování mělo premiéru před několika málo měsíci), se odehrával taktéž zde. V některých případech se mají dokonce mise opírat i o bohaté zkušenosti skutečného Johna Mullinse, bývalého příslušníka speciálních jednotek, nyní vojenského konzultanta.

"Johnova pomoc byla a je při tvorbě SoF2 neocenitelná. Díky jeho návrhům jsme vytvořili hru, která sice vypadá a hraje se jako FPS, ale je stejně autentická jako kdejaká vojenská simulace nebo taktická střílečka." říká Brian Raffel, viceprezident Raven Software.

Datum vydání SoF zatím bohužel není známo. Že by do roku... třeba o Vánocích? Hmmm, nezbývá než se dohadovat.

Diskuze (4) Další článek: Clive Barker´s Undying – aneb jak jsem se bál

Témata článku: , , , ,