Something Unreal - Unreal Tournament 2007 speciál

Rozhodli jsme se pro vás připravit speciální článek, který bude do svých tenat zachytávat všechny dostupné informace týkající se hry Unreal Tournament 2007, zatím však stále se skrývajícím pod názvem "Envy". A proto pokud vás nebaví sbírat drobky, padající od stolu vývojářů z Epicu, sledujte pravidelně obsah tohoto "Unreal speciálu", jenž bude s přibývajícími informacemi náležitě "tloustnout".

Znáte to; oznámení pokračování nějakého hitu či známé značky je v herním průmyslu doprovázeno bouřlivým hype, který ani nemusí vydavatelé nijak financovat, neboť samotní hráči se o zviditelnění jejich hry náležitě postarají. Pro běžného čtenáře je hledání, mnohdy těžko dostupných a na mnoha místech rozesetých, informací tak trochu nešťastnou záležitostí, a to nejen kvůli té spoustě času co to člověka stojí. Internet je médium značně "ukecané" a rozhodně zde neplatí pravidlo "na každém šprochu, pravdy trochu". Zprávy, které nejsou přímo od oficiálních zdrojů, mohou být často nepřesné a zavádějící.

Trochu alibisticky proto můžeme tvrdit, že právě v takových situacích přicházíme na řadu my, herní pisálci a hnidopichové, abychom všechny informace přefiltrovali; oddělili zrna od plev, zkrátka poskytli vám realistický náhled na danou věc. V tomto článku se tak budeme snažit přinášet spolehlivé informace o nadcházejícím projektu Epicu Unreal Tournament 2006, o němž se přeci jen vyplatí dozvědět více.

15. 5. 2005 21:55

Podařilo se nám ukořistit další várku obrázků, tento kráte z IGN, račte se kochat.

  

  

10. 5. 2005 09:13

Pokračování Unreal tourmanemt už má svůj oficiální název, bude označeno jako Unreal Tournament 2007, čili přeskočíme ročník 2006. Proč je tomu právě takto se snad časem dozvíme, snad to jen nebude rok vydání.

9. 5. 2005 00:27

V naší pavučině se zachytily další střípky o připravované 3D akci Unreal Tournament 2006, stejně tak sada čerstvých screenshotů, které konečně nahrazují vyčpělé obrázky ze zahraničních plátků. Ačkoliv vám následující řádky přinášíme o něco později, než jsme původně zamýšleli, neztratily nic ze své přitažlivosti. Náš Unreal speciál opět přibývá na váze, tak čtěte co se skrývá uvnitř!

  

  

Z rozhovoru se Stevem Polgem, který byl uveřejněn na zahraničním webu 1UP, mimo jiné vyplynulo, že Unreal Tournament 2006 nebude obsahovat ani špetku starého kódu z UT2004. Podle vývojářů nezůstane v pokračování kámen na kameni; "Tohle je úplně nová hra, nový engine a ve skutečnosti půjde o mnohem větší skok kupředu, než tomu bylo v případě minulého dílu." S pomocí Unreal Engine 3 vzroste počet polygonů z řádů tisíců na milióny, což podle autorů bude mít zásadní vliv na celkový zážitek z hraní. Razantního zlepšení se dočká i umělá inteligence vašich kolegů; schopnost učit se bude prý velká, každý z nich bude mít charakteristické vlastnosti a povahu, podle čehož poznáte s kým máte tu čest.

  

Jak už bylo řečeno dříve, počítačem ovládané spolubojovníky budete moci koordinovat pomocí hlasových příkazů. Narozdíl od UT2004 bude tato "featurka" zabudovaná přímo v kódu a podle vývojářů půjde o značně pokrokovou záležitost. "Každý level má specifická, předdefinovaná místa, kde lze hlasové příkazy použít. Například jim zadáte, aby hlídali jeskyně a oni to opravdu udělají." Popisuje Steve Polge jednu z exemplárních situací a pokračuje; "Navíc, boti budou mnohem zodpovědnější a vy na ně budete moci klást nároky jako na skutečné hráče." Podle tvůrců nebude nic snažšího, než vyslat jednoho z kolegů sejmout ukrytého odstřelovače.
Celý článek si můžete přečíst zde.

4. 4. 2005 23:50

Všem nedočkavcům, nás nevyjímaje, udělá jistě radost další kopa informací, jež se dnes objevily.
V diskuzních fórech pod tímto článkem byla položena docela palčivá otázka; kdy vlastně máme nové UT očekávat? Bylo by proto vhodné odpovědět hned na začátku; ještě si počkáme. Podle dostupných zdrojů dosáhl vývoj hry teprve tří ze třinácti plánovaných milestonů, což jsou jakési záchytné body během prací na programu. První milestone je většinou návrh grafiky, druhý potom engine. Unreal Tournamentu 2006, respektive Envy, bychom se měli dočkat minimálně za rok.

Slova Steva Polge, jednoho z tvůrců, nás mají trochu uklidnit; "Naším cílem je vytvořit daleko lepší UT, přičemž umělá inteligence a hratelnost je již v těchto raných fázích daleko před současnými hrami." To je vskutku povzbudivé, a krom toho, máme víceméně potvrzeno, že Envy opravdu je dalším Unreal Tournamentem.

Minule zmíněný mód Conquest bude v dalším díle suplovat starý Assault, s nímž se stejně jako s Bombing Run a Domination pravděpodobně nesetkáme. Počítačovým botům a umělé inteligenci vůbec, by měla být charakteristická "větší lidskost" projevující se hlubší interakcí s hráčem. Boti budou oplývat různými osobnostmi a charakterovými rysy. To komentoval opět Steve Polge; "Když například poběžíte s vlajkou, v komunikátoru uslyšíte co se děje okolo, protože vaši spolubojovníci na sebe budou pokřikovat pokyny, pozice nepřítele nebo co právě dělají." Stejně tak větší role bude přikládána na hlasové ovládání, kdy se snadno dotážete na status ostatních kolegů, případně je včas upozorníte na nebezpečí; "Je někdo v dolech? Ne, nikdo tu není!" nebo "Pozor, na střeše je odstřelovač!". To zní skvěle, co říkáte?   

Byť by se zdály pro dnešek všechny zdroje vyčerpané, čekají na vás dole pod článkem ještě čerstvé scany, které byste si neměli nechat ujít.

  

Zdroj: BeyondUnreal, CGW

 

30. 3. 2005 00:17

Jak jsme slíbili, tak i činíme a přinášíme vám první update tohoto článku. Exkluzivita zahraničního časopisu Computer Gaming World konečně vzala za své, a na internet se dostaly první scany z UT 2006, doprovázené i nějakými novými informacemi o obsahu hry. Byla by škoda opustit v minulém díle zavedená vozidla, a tak se jich dočkáme i v UT 2006. Mezi zatím nespecifikovanými stroji, byla odhalena upravená Scorpion bugina a Goliath tank. Bugina bude tentokrát vyzbrojena raketometem, namísto takřka nepoužitelných energetických výbojů z UT 2004. A i kdyby vám nakonec začalo téct do bot, budete moci vyzkoušet nový katapultovací přístroj, jenž vás nejen dostane z vehiklu ven, ale rovnou z něj udělá tikající bombu. Tank by měl jít nyní vyřadit i jinak než jen raketami do pláště; prý budou zničitelné i pásy, což stroj alespoň znehybní.

  

*Trojice scanů na nichž můžete vidět nejen novou buginu, ale také skvěle propracované postavy*  

Konečně byly oznámeny i další nástroje zkázy, jimiž se budete ve hře ohánět. Zbraní by mělo být okolo deseti kusů (pravděpodbně ještě nějaké přibydou), a vyjma těch známých (Raketomet, Flak Cannon, Redeemer, Link Gun, Shock Rifle, AVRiL, Sniper Rifle či Dual Enforcers), se dočkáme i nových jako Canister Gun, který v sobě kombinuje granátomet, pokladač min a Bio Rifle. Překvapivě se objeví i staronové zbraně; např. Stinger, jenž prý nahradí rychlopalný Minigun.

  

*Rendery herních charakterů alespoň částečně poukazují na technickou vyspělost třetího Unreal Enginu* 

Slova někdy nestačí, a tak si raději prohlédněte čerstvě uvolněné scany z časopisu, zachycující pár scén ze hry a několik pěkně zpracovaných renderů herních charakterů.

Zdroj: BeyondUnreal, ATARI forums

 

28. 3. 2005 23:45

Svět herního průmyslu je neuvěřitelně proměnlivý a zpráva, která ještě před několika hodinami byla čerstvá, velmi rychle podléhá zubu času. Co tím myslíme? Ve včerejší novince jsme vás informovali o oznámení dalšího pokračování úspěšné multiplayerové série Unreal, která by se tento rok měla na PC dočkat svého čtvrtého dílu. Exkluzivní informace poskytl zahraniční časopis Computer Gaming World Magazine svým čtenářům v květnovém čísle, stejně tak i některé obrázky. Na internet se od doby uveřejnění naší starší aktuality dostaly nové drobky o obsahu hry, a tak vám je nyní předkládáme.

Jako všechny dosavadní hry z této série, i Unreal Tournament 2006 (pravděpodobný název) bude primárně zaměřen na multiplayerový zážitek, který bude navíc zásadně okořeněn velmi kvalitním technickým zázemím, jenž mu poskytne třetí generace již zmíněného Unreal enginu. V souvislosti s tím prý bude možné ovládat umělou inteligenci pomocí hlasu, což zní opravdu skvěle a nemůžeme se dočkat jak to bude nakonec fungovat.

Skok by měl prodělat i celý herní interface, včetně browseru na vyhledávání serverů. Vaše výsledky se nyní budou zaznamenávat (podobně jako v Battlefield 2) na centrální server, čímž pak budete moci najít sobě rovné soupeře či případně celou hru, do níž se pak připojíte. Neméně zajímavě se nám jeví i možnost prohlédnout si stránky hráčských klanů, případně jiných webů s Unrealem spjatých, stejně tak jako přítomnost "čekáren", které budou pravděpodobně sloužit jako místo pro "odpočinek" a seznámení se s ostatními bojovníky.

Hlavním tahákem by pak měl být mod s názvem Conquest, využívající všech předností Unreal Enginu 3. Conquest proti sobě postaví dva týmy, bojující o určitá teritoria, přičemž mapy budou prý až třikrát rozsáhlejší než ty v Onslaught v UT 2004 a jejich podoba se bude měnit území od území v závislosti na tom, který tým zrovna danou část ovládá. Hraní se tak podle autorů protáhne na dlouhé, nikoliv však nudné, hodiny, což připomíná opravdové válčení. Hratelnost bude velmi dynamická a navíc zde budou určité úkoly, jež je potřeba plnit.

Epic jdou však ještě dál, co se inovací týče. Přítomna bude i jakási strategická vložka zahrnující jednoduchý management surovin, který byl doposud doménou pouze strategických her (výjimkou je starší onlinovka Savage). Jak už bylo řečeno, velikost map by měla být ohromující, což je dáno schopností enginu plynule streamovat (nahrávat) všechna potřebná data do paměti v průběhu hry, takže nás nečekají žádné otravné loadingy. Inu, vypadá to, že technologie konečně dozrála.

Exkluzivita Computer Gaming World Magazine nám bohužel nedovoluje poskytnout čerstvé screenshoty, které v časopisu najdete, avšak na internet se přeci jen dostal render jednoho z herních charakterů ve vysokém rozlišení. Jedná se o velmi detailně zpracovanou postavu Malcolma. Další informace nejsou známy, ale jakmile se jakékoliv další "stopy" objeví, budeme mezi prvními od koho se je dozvíte.

Zdroj: BeyondUnreal, ATARI forums

 

28. 3. 2005 15:50

Květnové vydání Computer Gaming World Magazine přináší první informace o novém díle populární akční série Unreal Tournament (zatím nemá jméno). Pohánět jej bude Unreal Engine 3. Hlavní roli na sebe vezmou módy Onslaught, DM, TDM, CTF a zcela nový týmový mód, jenž má název Conquest. Módy Assault a Domination nebyly zmíněny, takže je jasné, že buď nebudou, nebo budou, ale budou mít jen vedlejší úlohu. Mapy mají být až 3x větší, než byly v Unreal Tournament 2004. Dále byla zmíněna novinka - AI má jít ovládat hlasovými příkazy. A v neposlední řadě se dočkáme globálního žebříčku. Doufejme, že brzy se na internetu objeví další informace a screenshoty.

Zdroj: Gamers Hell, Gameguru Mania

Diskuze (36) Další článek: Valve opět brousí, tentokrát na cheatery

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,