Sony jmenuje Hermena Hulsta ředitelem Worldwide Studios

Z týmu Guerrilla Games přímo mezi špičku.

Společnost Sony Interactive Entertainment, odpovědná za značku a rodinu produktů PlayStation, dnes oznámila okamžité povýšení Hermena Hulsta ze společnosti Guerrilla na ředitele Worldwide Studios. V této roli bude Hulst řídit a vést veškerý vývoj her ve 14 studiích, která tvoří Worldwide Studios. Společnost také oznámila, že Shuhei Yoshida opustí svoji současnou pozici prezidenta WWS a stane se hlavou nově vytvořené iniciativy, která se zaměří na podporu externích nezávislých tvůrců.

Hermen je jedním z nejefektivnějších a nejuznávanějších osobností v odvětví videoher. Je vášnivým obhájcem týmů, které vede, a chápe, jak posílit tvůrčí talent k vytváření skvělých zážitků,“ řekl Jim Ryan, prezident a generální ředitel společnosti Sony Interactive Entertainment. „Worldwide Studios je základní součástí budoucího úspěchu společnosti a musíme splnit slib, který jsme dali hráčům, že budeme vytvářet imaginativní a vzrušující obsah, který je pro PlayStation skutečně jedinečný.“

SIE-Hulst-Yoshida_11-07-19.jpg

Hulst spoluzakládal amsterdamskou společnost Guerilla a dosud působil jako její generální ředitel. Studio je nejznámější svou řadou her Killzone, která debutovala na PlayStation 2 v roce 2004, a uznávanou hrou Horizon Zero Dawn, která byla uvedena na PS4 v roce 2017. Společnost Guerrilla pod vedením Hulsta pokračovala v inovacích a vývoji vlastního herního enginu Decima, který začala používat v roce 2013 a který byl použit k výrobě řady herních titulů, včetně Death Stranding od společnosti Kojima Productions. Společnost Sony Computer Entertainment koupila společnost Guerilla v roce 2005. Angie Smets, Jan-Bart van Beek a Michiel van der Leeuw společně přebírají Hulstovy povinnosti ve společnosti Guerrilla jako vedoucí studia.

Společnost SIE také dnes oznámila novou iniciativu společnosti vedenou veteránem PlayStation Shuhei Yoshidou, zaměřenou na podporu externích vývojářů, kteří vytvářejí nové a neočekávané zážitky pro herní komunitu. Yoshida, který je přímo podřízen Jimu Ryanovi, opustí svou roli ve WWS, aby se mohl soustředit na naši rozmanitou komunitu nezávislých vývojářů a zajistit, že bude mít nástroje, technologie a služby, jejichž prostřednictvím úspěšně osloví velkou komunitu hráčů PlayStation.

Zdroj: TZ

Váš názor Další článek: Profesionál ve hře FIFA urážel EA, teď má po kariéře

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,