Sony neměří úspěchy v boji s rivaly

Fanoušci porovnávají výkon a počet funkcí, firmy zase dělají koláče a vychloubají se, o kolik že kusů prodali více než konkurence a podobně. Rivalita byla vždy o srovnávání, ovšem šéf Sony Worldwide Studios, Michael Denny, to u své firmy vidí jinak.

Podle něj Sony neměří úspěch neustálým srovnáváním se s oponenty, ale vydáváním nových herních značek. "Je celá spousta metrik, kterými můžeme změřit úspěšnost, ale pro mě není nic uspokojivějšího, než představení nové značky - inovativních her, které přinášíme fanouškům Playstationu."

"V tomto roce například vzpomeňme na Heavy Rain. Spousta lidí pochybovala, jestli není takový tah riskantní a jestli má nějakou šanci uspět. Ale to je myslím to, co je na spolupráci se Sony to nejlepší - nebojí se zariskovat a pokusit se o inovace."

Heavy Rain byl zajímavý pokus, i když ne úplně originální - stejní tvůrci už dříve vytvořili hru Fahrenheit, která fungovala v podobném stylu.

Zdroj: CVG
Diskuze (2) Další článek: Zahraje si Brad Pitt v Red Dead Redemption?

Témata článku: , , ,