Sony si nejprve myslelo, že je Demon's Souls úplná blbost

Právě proto hru odmítlo distribuovat ve zbytku světa.
Sony si nejprve myslelo, že je Demon

Občas se spleteme, život už je takový. Jsme jen lidi. To si říká i Shuhei Yoshida, šéf Sony Worldwide Studios, který si o Demon's Souls nejprve myslel jen to nejhorší. Právě proto odmítl hru distribuovat ve zbytku světa, o což se nakonec postaralo Namco Bandai s Atlusem.

"V Japonsku se hry často vyvíjejí horizontálně, kdy jsou všechny součásti tvořeny paralelně," řekl Yoshida v rozhovoru pro Game Informer. "Z toho důvodu se velmi těžko odhaduje, jak bude hra ve finále vypadat."

"Na západě probíhá vývoj her spíše verikálně. Takže už na začátku se tým snažil vytvořit malý kousek hry, který by připomínal konečný produkt. Právě proto byl pro nás Demon's Souls až do poslední chvíle nehratelný."

Sony hru testovalo ve chvíli, kdy byla silně nestabilní. "Framerate byl mizerný a síť nefungovala. Kvalitu titulu jsme podcenili a abych byl upřímný, stejně to viděla i japonská média."

"Co se mé zkušenosti s Demon's Souls týče... Když byla hra téměř hotová, hrál jsem ji asi dvě hodiny, přičemž i po těchto dvou hodinách jsem byl stále na začátku. Řekl jsem si 'Tohle je sra*ka. Je to neuvěřitelně špatná hra.' A odložil jsem ji."

Nakonec se z Demon's Souls stalo jedno z nejlepších RPG posledních let.

Zdroj: Game Informer
Dostupné pro: PS3
Žánr: RPG
Výrobce: From Software
Začátek prodeje: 25. června 2010

Nejnovější komentáře